5 évvel ezelőtt Kiskorú elém állt és azt mondta: a szülinapomra Tankcsapda koncertre szeretnék menni a Szigetre.
WTF? Én sem voltam még ott, maga a fertő….hogy a ló@ban jutott a gyereknek ez az eszébe?
Megvettem a jegyet, kimentünk.
Életemben először akkor voltam ott. Millió ember, nyüzsi, a fiatalok nagy részének volt egy „állapottya”, dülöngélve vigyorogva  kóvályogtak.
Elkezdődött a koncert, Kiskorú a második számnál közölte, hogy hangos. HANGOS vazze! EZ EGY KONCERT! Szóval elmentünk sétálni, vettünk enni-inni kis vásárfiát és hazamentünk.
Tegnap jártam arra megint.
Imádom Geszti…..amit csinál. Az Emeletet különösen szerettem, de bármihez nyúl….Posta bank reklám, Arc kiállítás…..na jó a Vágta nem……de szóval arra oda kell figyelni.
Róla szólt az a közel 3 óra a színpadon.
-1. nap, de már őrölt tömeg. Én gumicsizmában felöltözve, fiatalok ezrei poló, flip-flop papucsban dagonyáztak a sárban.
Imádom a Sziget hangulatát! Elvetemült arcokat látni tizentől az ötvenes korosztályig. furcsa cuccokban, tetoválásokkal, party napszemcsikkel vödörből szürcsölték a koktélt. Mindenki más nyelven beszél, ölelgetik egymást…..olyan jó!
Idén csináltak Világok útját. Két oldalt az összes nemzet zászlója, akik fellépnek valamelyik sátorban. Szenegáltól kezdve Albánián át, rengeteg zászló között mentünk a Nagy színpad felé.
A Gringo-val kezdett a zenekar és visszafelé haladt az időben. A Balkán Fanatik-kal énekelte a Repülj madár című számot olyan őrjöngés közepette, hogy csak na.
Aztán jöttek a Jaz+Az-os lányok és visszarepültünk az időben. Néma csend volt a Csepp a tengerben alatt.
Kiki hozta a szokásos formáját és végül a Rapülők. Ott voltam a búcsú koncerten is és most újra látni őket nagy élmény volt!
Elmúlt éjfél mire hazaértem.
Kiskorú szülinapja!
Küldtem Neki egy sms-t......Boldog szülinapot! Szeretlek!......rég írtam le.
Utána hajnalig bőgtem.
Szerző: Mókusélet  2011.08.09. 11:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr603136466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása