Ugyan ilyen nagyon szép tavaszi nap volt.

Ugyan ennyire meleg volt.

És én ugyan ennyire magányos voltam.

Sosem felejtem el azt a délutánt.

Ültem egyedül a tó parton a sziklán, és zokogtam.

Annyi minden történt azóta. Néha úgy érzem ki kell írni magamból, aztán mégsem tudom.

Múlt héten megvolt a 9 hós kontroll és minden negatív.

Jól vagyok, és a karantént is meglepően jól vislem.

A héten elkezdtem futni......meglátom majd meddig bírom.

Ma padlizsánt sütük, holnap spárgát és megcsinálom az idei szezon első balzsamecetes eprét is.

Ma kibőgtem magam a tó partján, aztán ittam egy kávét és elültettem a kukacvirágot.

78704c5bd5a03d171770afbec22a0415.jpg

 

 

Szerző: Mókusélet  2020.04.30. 11:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5115650254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása