Már sokszor írtam.....és idén sem maradtunk nélküle.

Picit felemásra sikeredett, mert az idő....finoman szólva nem volt kegyes hozzán. Ha kevésbé lennék szofisztikált, mondanám, hogy ráasztunk. Hétfőn éjjel olyan vihar volt, hogy féllábszárig hömpölygött az eső. Az elősátorba nagy mennyiségű hordalékot, sarat hozott be. Szerencsétlen sátrasok kint dideregtek a konyha részen.

Másnap olyan jó kirándulós időn lett, így vonattal elmentünk Keszthelyre, ahol nyüzsgés volt.

Csatangoltunk a sétáló utcán, bementünk a Festesics kastéyl parkjába, ami mindig lenyűgöz. gyönyörűen karbantartott ösvények, kerti tó.

Visszafelé beültünk egy cukrászdába aperolozni, meg sütizni. Imádom a búr kiflit, de még sosem ettem meleges, frissen a sütőből......eddig.Kész!  mennybe mentem!

Másnap átruccantunk Füredre. olvastam róla, hogy ez a Balaton új Siófokja. A vizi vb-re beletoltak jó csomó lét, így tényleg gyönyörű lett a Tagore sétány, a kikötő. Jól megsimiztem a kikötő két oldalán álló alakok csizmáját, hogy visszatérjek.

Aztán teljesen véletlenül besétáltunk a Karolinába.

Ha arra jársz, ki ne hagyd, az istenért! olyan meggyes mákos pitét ettem, hogy beszarás.

Drága? Igen.

Megérte? Minden egyes morzsáját!

Van mellette egy karolina spejz, ahogy kapaszkodj vazze 2500 Ft egy kiló kenyér. 

Finom meg minden, de azért na!

Persze csacsogtam a tulajjal és megnézegettem a házi kencéket, olajokat, majd megláttam az eceteket. Rég óta nagy ecet fan vagyok és hallottam egy német szobrásznőről, aki a Balaton felvidéken telepedett le és 100 féle ecetet csinál. Rákerestem, de csak annyit találtam, hogy Káptalantótiban a piacon árul, de hívjuk ha akarunk valamit.

A Karolinás hölgy mondta, hogy menjünk fel a házához, ha ott lesz, beenged.

Pécselyen hamar megtaláltuk a házat, amin egy papír cetlin a következő felirat van: ha itt a kocsim, valószínű én is. Kopogj be, szeretettel látlak.

Susanne 8 éve telepedett le nálunk és azóta készíti bio gyümölcsökből eceteket. A bodza és a berkenye valami csoda finom.....ja, és a körte!

img_20200804_152833-collage.jpg

Egyik este elmentünk a Neked főztem gasztro kocsmába. Évek óta nézegetjük a balatobi gasztro térképet, ahova a legjobb helyek kerülhetnek csak fel, és ez már évek óta rajta van.

Igazából fogalmam sincs, hogy miért! Attól egy étel nem lesz jó, hogy 2 borsószárat rátesznek a hús tetejére, mert az milyen trendi.

Az árakat nem említem....vagyis de. 1890 ft egy kis csésze leves. Nem lenne baj, ha legalább finom, de a kapros gombóc leves leginkább egy el@szott palóc leveshez hasonlított, amit a suli menzáján tele tettek liszttel, hogy sűrű legyen.

Másodiknak kacsamellet kértem barack szósszal, pisztáciával, fodros kellel és burgonya gombóccal. A fodros kel elfogyott, pisztácai nem is volt :-) Na jó, volt, de kb 5 db.

Hosszasan tudnám még fikázni, de nem teszem. Nálam max 2,5 csillag (és a fél, a zenész kislány miatt) Szóval kerüld el!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2020.08.11. 16:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9616128916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása