Évek óta tagja vagyok egy gazdikat ellenőrző országos csoportnak.
Arról szól, hogy ha valaki örökbe szeretne adni egy kutyát, cicát és az örökbefogadó messze lakik, akkor megkeresik a közelben lakó önkéntes állatmentőt, hogy menjen ki környezet tanulmányra.
Így kerültem ma Tökölre egy helyet ellenőrizni.
Mivel béna vagyok, mindenhova wazéval járok.
Beütöttem hogy tököl, aztán usgyi, nem gondolkodtam......na jó, egy pillanatra mégis, hogy én a 0-áson mennék, de felújítják, dugó van, ez itt jobban tudja miért nem arra visz.
Csak szólok, hogy KURVÁRA NINCS OTT HÍD!!!
Komp van vazze! KOMP! Télen! Hüje wazze!
komp.jpg
Rohadt mákom volt, mert működik a komp, és bár óránként csak egyszer, de  5 perc múlva indult.
Konkrétan egyedül voltam rajta Gizivel.
Úgyhogy a téli Dunán áthajóztam, hogy ellenőrizzem a helyet.
Visszafelé már a jó úton jöttem és már értettem, hogy miért erre vitt.
2 órás dugótól mentett meg a kopozás, és könnyebb lettem 1400 Ft-al, de megérte.
Szerző: Mókusélet  2020.12.27. 19:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr716349366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása