Annyiszor, de annyiszor megfogadtam,hogy soha többet!

Lejárt az 5 év, amennyi időre kölcsön kértem az öcsémtől 5 millát.

Okos vagyok, mint Emese- és már sokat is láttam- ezért velem nem basztok ki alapon, jó korán bementem a bankba megkérdezni, hogy mit hogyan csináljak, hogy utaljanak időben.

Első pofon ( a legnagyobb)

mivel promócióban indítottam  lakáskasszát és nem viszem végig a 6 évet, 99 000 ft büntetést kell fizetnem.

WTF? Nem promócióban indítottam vazze, hanem Ti kerestetek meg, hogy régi hűséges és idióta ügyfeletek vagyok és csak nekem csak most ezt elengeditek! Mondtam, hogy oké, de nekem 5 évre kell csak a dolog. Nem gond, 5 év után jár az állami támogatás, nyugodtan felmondható blaba..

Most nagyon sajnálják, de ugye nem tudják mi hangzott el ott, de hát ettől nem tudnak eltekinteni stb. DE! Látják, hogy én innentől havi 60 000-el beljebb leszek és akkor csak nekem, csak most mert régi hűséges (de most mán nem idióta) ügyfél vagyok fel tudnak ajánlani kedvezményes nyugdíjelőtakarékosságot havi 54 000-ért blabla

Néztem a csajra, hogy ez most komoly?

Szerinted nálatok fogok ilyet kötni?

És 10 év múlva megszopattok, mert nem az lesz, amit most elmondasz?

Nnnna erre meg ő nem tudott mit mondani, úgyhogy ebben maradtunk.

Szerződés kell hozzá és 90+15 nap múlva fizetnek.

Lefordítom: én spóroltam 5 évig, miden hónapban 60 000-et utaltam a banknak előtakarékosságot, amit eddig használtak és az összegyűlt 4 800 000 Ft-ra 11 814 Ft kamatot fizetnek. TIZENEGYEZERNYOLCSZÁZTIZENNÉGY, de azt is csak több, mint 3 hónap múlva, addig még bőven használják. Eszem megáll!

Második pofon:

bementem a Budapest Bankba, hogy szeretném kivetetni az öcsémet a hitelemből, ahol ő dologi adós. Na itt szabadult el a pokol! Nem tudták feldolgozni azt, hogy én ehhez nem kérk tőlük hitelt. Miért nem? 

Elmagyaráztam, úgy gondoltam megértették.....de nem. 3 ügyintézővel és egy hiteltanácsadóval beszéltem, majd arra jutottunk, hogy annak ellenére, hogy NEM VESZK FEL HITELT kérnem kell egy hitelelbíráslást a hozzájuk tartozó összes dokumentu benyújtásával. tehát munkáltatói, 3 havi bankszámla kivonat, adásvétel.

Eltelt 1 hónap, jött a levél a BB-től, hogy kérik a Földhivatali érkezetett szerződést IS eredetiben. Így már 2 db. példány van náluk. Plusz kérik, hogy befogadta (ha nem fogadta volna be, nem lennék széljegyen) plusz egy igazolást, hogy befizettem a földhivatali adminisztrációs díjat (mi a faszom köze van egy banknak, hogy én egy teljesen más szervezetnek mit fizettem, de ha nem fizettem VOLNA akkor ugye nem fogadták VOLNA be és nem lennék széljegyen!)

Eltelt 2 hónap.

Kaptam ismét egy levelet a BB-től, hogy kérnek egy igazolást az öcsémtől, hogy megkapta a teéjes összeget. Ha 45 napon belül nem nyújtom be, törlik a kérelmem.

N akkor számoljunk. 

Az erste 105 napra fizet, de 60 nap után a BB kéri, hogy az eladó igazolja le, hogy megkapta a pénzt (holott nem is)

Felhívtam őket és megtanítottam számolni az ügyintézőt!

Sosem lesz vége!

Sosem!

 

 

Szerző: Mókusélet  2021.03.17. 17:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6016394710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása