2 hete az folyik a csapból is, hogy vége a nyárnak, jajjjj jön az ősz....és én egyre idegesebb vagyok ettől.

Erre ma reggel Zember megkérdezi kedvesen (miközben zuhog az eső és szürkületben autózunk) hogy fel vagyok-e készülve arra, hogy egyre korábban sötétedik, csípős lesz a reggel stb.

Csúnyán ránéztem és az Üllői útig nem szóltam hozzá!

Azért az utolsó gyönyörű nyári hétvégét még jól kimaxoltuk.

Szombaton lementünk Szentendrére egyet csavarogni a gyerekekkel, aztán egy késői ebédre beültünkl egy olasz étterembe. Utána a Szamosnál fagyiztunk, majd megnéztük megint Falusi Mariannt és a Sárik triót.

Imádom a nő hangját és a feldolgozásokat is.

Másnap a Bikás parkba mentünk sör+hamburger kombóra.

Az estét az Etele pléza tetején a babzsákokon elterülve töltöttük, miközben fagyiztunk.

Most már jöhet a szptember....úgyis nyaralni megyek! :-)

img_20220827_162356_2-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2022.09.01. 15:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9117919477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása