Mindig is szerettem táncolni.  De Ex nem szerette ezért szép lassan én is leszoktam róla.

Aztán 2-3 éve elkezdett motoszkálni a fülemben a salsa.

Próbáltam én már több táncos dolgot, 1,5 évig hastáncoltam is,szerettem,de nem volt TELJESEN az enyém.

Egy du. Kicsi azzal jött haza, hogy öltözzek sportosan, de ne melegítőbe, mert elvisz valahová.

Este volt, sötét október. Na, gondoltam valami boxra megyünk, vagy MMA-ra.

Aztán megálltunk az FMH előtt és bementünk életem első salsa órájára.

Tök gáz volt, hogy egy olyan csoportba mentünk, akik már 1 hónapja jártak, mi meg az alaplépést sem ismertük.

1,5 óra múlva-már hazafelé a kocsiban-éreztük, hogy megfertőződtünk.:-)..............ennek 2 éve.

Ez az a tánc, ami TELJESEN A MIÉNK!

Tavaly túlestünk életünk legbulisabb nyarán. Esténként táncolni jártunk a Placcra, az Uszály hajóra, az Arany10-be.

Szép lassan megfogalmazódott, hogy legyen az esküvőnk Kubában.

Most ezen dolgozunk:-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2010.04.19. 13:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr501934094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása