Lassan közeledett az évforduló.

Bújtam a netet, hogy milyen csomagra váltsak. Olyan KELL, amiben ROHADT gyors a net, mert gyerek száguldozik a sztrádán, konkrétan on-line játékot játszik mindenféle idegennel.

A múltkor azt hallom, hogy: figyelj megyek utánatok, csak előbb eladom a heroint! Feltéptem a gyerek szoba ajtaját, 200 decibellel kezdtem ordítani, hogy édes fiam letépem a kezed és hagylak itt elvérezni, mit gondolsz te büdös kölök..............ez meg csak néz rám, a fülén valami cuccal és épp gengsztereset játszik valakikkel,akiket nem is ismer!!!!

Olyan kell, amiben van Paprika tv, mert imádom Bódi Margó ízvilágát, meg az arab konyhás műsorokat és AXN is legyen, mert NCIS LosAngelest nézek. És kell, hogy legyen FEM3, mert a Testcserés támadást is bírom és Viasat6, mert a Szívek szállodája megy.

Szóval beslattyogtam a T Home-ba, kedvesen érdeklődtem, hogy ha maradok mennyi az annyi. Ezek TÖK hülyék!

Ha maradok, 2500-al több lesz ugyan az a csomagom, ami most van.

Ha felbontom és újra kötöm, akkor marad ennyi.

Na vajon mit tettem? Közben megdumáltam kiscsajjal, hogy nekem bizony wifis eszköz kell,mert a mostani ezt nem tudja és különben is ez van az ajánlatban.Nyugodjak meg, 2 héten belül a szerelő hív, jön, felszerel és lesz wifim.

2 hét eltelik, szerelő csak nem jön. Én kedvesen telefon az ügyfélszolgálatra, hogy mégis mikor várható.

Nem tudják, de visszahívást ígérnek, amint választ kapnak a szerelő csoporttól.

Újabb 2 hét, számla érkezik, eszköz sehol.

Én megint telefonálok,választ még mindig nem tudnak adni, de megegyezünk, hogy addig nem fizetem ki a számlát, míg nem lesz előrelépés az ügyben.

Hétfőn fizetési felszólítás érkezett, hogy nekem bizony elmaradásom van.

Délután épp Camponában sétálgatok, a T üzletben alig van vevő. Bementem elsírtam a bánatomat az ott lévő ügyintézőnek, aki leírta egy reklamációs lapra a történetet és bele véste, hogy NE MERJENEK BÜNTETŐ KAMATOT rátenni a nem fizetett számlámra, mert még mindig nincs eszközöm.

Újabb hét én újabb telefon.......végre egy értelmes ügyintéző: nem lesz eszköz, mert nem jár! De a neten fent van és a szerződésbe is bele írtuk! Hát igen, de tévesen van fent a honlapon plusz az eladó is rosszul tudta, higgyem el én vagyok a sokadik! Azt ajánlja, menjek vegyek egy eszközt, küldjem el a számlát nekik és a következő számlámból jóvá írják.

MI VAN???

Másnap újabb fizetési felszólítás érkezik, rá egy nappal pedig egy számla, megterhelve a két felszólító levél árával, ami 1380 FT.

Na itt elgurult a gyógyszerem!

Befizettem a számlát, de levontam az 1380 Ft-ot.

Aztán kaptam egy levelet, amiben leírták, amit az ügyintéző mondott és, hogy a fizetési felszólítások jogosak.

Na erre olyan, de olyan levelet írtam az ügyfélszolgálat vezetőjének, hogy nem tette zsebre!

3 nap múlva számla érkezett: -1380 FT.

Az eszközt meg meg kell vennem.......de kifizetik.

KÖTSÖGÖK!

Szerző: Mókusélet  2014.02.09. 19:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr815781180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása