Az ideit-életünkben először-kimaxoltuk.

Szabadságot vettünk ki!

A terv az volt, hogy reggel 8 felé szép kényelmesen felkelünk, ágyban megreggelizünk, szerelmeskedünk egy nagyot, majd elindulunk a városba reggelizni.

A valóság az volt, hogy Suzy már éjfél előtt megjelent.

Ezen úgy felbasztam magam, miután 1 tekercs folpakkot tekertem arra a kurva rácsra, hogy megfogtam és visszavittem, kitettem. Még nem értem vissza az ágyba már ügetett el mellettem. Valahol oldalt jön be, de leszarom, mert fáradt vagyok, gyere vazze feküdj le és kussolj.Ő meg bekúszik a takaró alá és reggelig édesen alszik.

Fél 6 felé ébredt Dézi, aki rájött, hogy nincs ott Suzy és Viki sem (naná, őt ki sem tudjuk rakni, mert nagy szinész, és ha kizárjuk lihegni kezd, folyik a nyála, úristen engedd be, mert epilepsziás rohama lesz-ami persze a hálóba érve rögtön megszűnik- szóval Dézi méltatlankodni kezd, hogy ő kint van, kicsi és fázik és egyedül van, mindezt rohadt hangosan teszi, tehát ismét kimegyek, elhúzom azt a kurva rácsot és már 5-en fekszünk az ágyban.

Bogyó 6 felé kel és konstatálja, hogy nyitva a rács, ergo VALAKI már biztos fent van, így bejön ő is. Persze az ágyra nem tud felkapaszkodni, ezért vagy járkál.amitől agyfaszt kapok- vagy felágaskodik és kapar, amitől szintén. Lenyúlok, felveszem, ő lefekszik és elalszik, nekem meg kuszik felfelé a vérnyomásom.

Mindenesetre a kv megvolt.

Reggelizni a Bechamelbe mentünk, ami az Akácfa utcai reggelizők egyike. Jó volt, finom, de semmi hűűű meg haaaa érzés.

Ha már itt az egész nap, délelőtt a belvárosban császkáltunk. Imádjuk Budapestet úgy nézni, mint a túristák!

A Zsidó negyed, Gozsdu környékén csatangoltunk egy jót, majd irány a Dandár.

Ott egy "picit" letettem a kanalat, mert 

A. drágább lett a belépő, így már 3400 ft/fő.....amivel alapból nem lenne gondom, de

B. nincs az öltözőben zuhanyzó, mert felújítják. Értem én, de basszus....

C. 14 órakor nyit a szaunavilág, mert nagyon megnőtt a rezsi

Köszi, mi 1/2 12-kor mentünk, tehát a gőzöm ugrott.

........ettől függetlenül azért egy remek nap volt.

img_20230214_093926-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2023.02.15. 14:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr8418050060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása