Nem is várok rá választ igazából, de akkor is bánt.

Margit- akire a kutyáim bíztam, akit beengedtem az otthonomba, akinek kulcsa volt a lakásomhoz és bármikor bemehetett, akit hívtam, mikor Zsuzis hipózott vagy épp ellenkezőleg, az egekben volt a cukra- ma elfordította a fejét és úgy csinált, mintha nem hallaná, hogy köszöntem.

Összevesztek ketten szomszédok.....és ez azóta eszkalálódott.

Védtem/tük őket sokáig, de a tények makacs dolgok. Először csak azt vettem észre, hogy nem úgy mondja, ahogy történt, aztán már szemrebbenés nélkül belehazudott a szemünkbe.

Közelebb a 80-hoz a férjével és csinálták a feszkót. 

4 autó elfér a kerítés előtt, ha halsálkában állunk. A férje csak azért is párhuzamosan, hogy valaki ne tudjon megállni. Mikor szóltam neki, közölte, hogy a másikkal akar kibaszni. Mondtam, hogy szerintem nem ez a megoldás+ ha ő jön haza hamarabb, akkor velünk teszi.

Majd addig mérgesedett a helyzet, hogy a MÁSIK szomszéd megelégelte és belekötött a közös költség elszámolásába. 1 évig kérleltem Margitot, mentegettem, hogy biztos csak nem írta fel..........ő meg egyre jobban belezavarodott abba, hogy hol a pénz.

Azt most is állítom, hogy nem szándékos. De ha valakinek tiszta a lelkiismerete, akkor eljön velünk egy könyvelőhöz, hogy tisztázzuk hol csúszott el az elszámolás.

Ő csak vonogatta a vállát, hogy pereljetek be! Azt meg is kell érni, hogy vége legyen. Azt mondta, az ügyvédjének átadott minden papírt, ami bizonyítja az igazát. Másik szomszéd mondta, hogy rendben, elmegy az ügyvédhez, kifizeti a díját és megnézi.

Ő nem köteles megadni az ügyvédjének az elérhetőségét!

Majd lejött, hogy árulják a lakást, írjuk alá, hogy lemondunk az elővásárlási jogunkról. Rákérdeztem,hogy van vevőtök? Nincs és igazából nem is mennek, csak a fia nevéről- aki elköltözött vidékre- az övékére kerül a lakás.

Aláírtuk. Megjegyzem akkor is megtettük volna, ha azt mondja: igen van. Ennyiért veszi, akartok-e élni vele?

Majd aznap megjelent egy hölgy, hogy ő vette meg a lakást.

Másik szomszéd nem írta alá. Akájuk tett és valahol igaza van. Majd fizetési meghagyást indított ellenük. Válasz: ellenkeresettel élnek és tájékoztatják a bíróságot (automatikusan per lesz ha ellentmondanak), hogy ők augusztus óta Debrecenben élnek, így kérik, hogy ott legyen a tárgyalás.

November óta bújkálnak. Csak nap közben jönnek ki a lakásból, mikor dolgozunk, le van eresztve a redőny. Mire jó ez?

Ma meg jött egy teherautó, és pakoltak. Én a kertben, de be sem köszöntek. Én viszont ráköszöntem a férjre, aki először nem köszönt vissza-majd, mivel a költöztetők hallották és néztek- csak visszamotyogott.

Jöttem haza már tele volt a bútorral a kocsi.Margit jött ki és elfordította a fejét.

Bánt......pedig nem kéne.

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2023.05.24. 17:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr518131642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása