...........nem csak érzelmileg,hanem anyagilag is!

Szombaton Joy nap volt.Gondoltam ruhába folytom a bánatom,így Ágotával a hónom alatt-és kuponokkal felszerelkezve-lerohantuk az Aréna plázát.Negyed 11-kor kezdtuk, szépen tematikusan 1/2 5-re végigböngésztük a kínálatot.Vettem egy gyönyörű vígasztaló lila csizmát és 2 felsőt.Az egyik olyan nagyon csajos!Ágota rádumált egy lila harisnyára is,és hogy gatya nélkül vegyem fel a felsőt.................ööööö ezen még gondolkodom.

Másnap egyedül voltam otthon.Kiskorú az apjánál, a hűtő üres.Dél körül lementem,hogy vegyek némi kaját a közeli plázában.A bejárat melletti butik ajtajában hatalmas tábla fogadott:MA MINDEN-20%.

Mindennek ellen tudok állni, csak a kisértésnek nem, így bementem.

3 pulcsival és egy övvel felpakolva jöttem ki.Rögtön felhívtam a csajokat,hogy mostantól +1 főre főzzenek,mert hogy az egész havi kajapénzt költöttem el.........de a kedvem jobb lett!:-)

Szerző: Mókusélet  2009.11.10. 14:50 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr61515514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.11.10. 14:55:34

Üdvözöllek a blogosok világában :) Édesem, maradt egy kevés muffinom, felajánlom, hogy éhen ne halj :)))
süti beállítások módosítása