Kedden Kiskorú már nyígott reggel,hogy nem jó a közérzete. Délutánra magas láza lett. Hívtam a gyerekorvost, asszisztens hölgy közli, ne vigyem le, mert nincs hely. Mondom OK. Holnap? Akkorrra sincs. Én :akkor csütörtök, már akkorra sincs. Na itt megemeltem a hangom. Mi az, hogy nincs?  2 nap alatt meg lehet halni.........nem fog a lázba, de mi az, hogy nem vihetem le az orvoshoz,mert nincs hely????!!!!

Szerdán gyerek otthon fekszik,egyszercsak telefonál: anya, pukkant egyet a tv-m és azóta se kép se hang. Marha jó, az én tv-m hétvégén szart be.

Szerda du. hívott a csempés, hurrá megjött a csempém olasz országból. Decemberre vártam, de fáradjak be fizetni.

Reggel a fogorvosnál kezdtem.........most fizettem egybe a kezeléseket.

Úgyhogy most azonnal jöjjön a Királyfi, aki nekem akarja adni a fele királyságát, vagy legalább leselkedjen fentről a kaporszakállú, hogy én igenis jó voltam és ejtsen le egy jó vastag bankkártyát a kéményembe-esküszöm teszek ki tejet és kekszet- vagy nem tudom.

 

.........és mindezek tetejébe megszűnt az ÉN RÁDIÓM! Reggel csakazért sem hallgattam az újakat, de infó nélkül nem lehet élni-ezért áttekertem a Sztár FM-re.

Amikor megszólalt a Paff a bűvös sárkány, akkor befeszültem és benyomtam Kicsi által válogatott cd-t.  Az első jó dolog volt a héten, pedig már csütörtök van :-)

Szerző: Mókusélet  2009.11.19. 10:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr281536121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása