A technika és én nem vagyunk barátok.
Utálok mindent amin kettőnél több gomb van. Nekem kész tortúra egy áramszünet után visszaállítani a digitális órát a sütőn. 5 évig ugyan azt az 5 csatornát hallgattam a kocsimban,amit egy kollégám beállított, mert nem tudtam újat keresni.
 
2 éve bevezettettem a lakásba a Digi tv-t. Fiatal srác kijött felszerelte az antennát, majd elővett egy kütyüt és egy távirányítót. Éreztem, hogy baj lesz!
Elkezdte nyomkodni - szemmel sem tudtam követni- és akkor ezt nyomod, itt rögzíted a csatornát, itt állítod a nyelvet………..hadarta.
Mondtam oké, lassítsunk, hozok neked egy üdítőt, előveszek egy papírt és szépen leírjuk nekem. Jót mosolygott, de szájbarágósan lediktálta, hogy aszonygya:
-kis fekete gomb 2* megnyom
- csatorna sáv pirosra vált
-lelépteted a helyére
-oké gomb.
Hosszasan diktál én írtam.
Este kapcsolom be a tv-t, nem jön be az a sáv, ahol nekem bőszen a csatornákat kellene helyezgetnem. 20 perc kínlódás után felhívtam. Annyira röhögött, hogy nem volt még olyan ügyfele, aki a saját tv-jét sem tudta beállítani, de kedvesen elnavigált.
 
 
Eltelt 2 év, gyerek tv-je pukkant és megadta magát. Szereztem egy kölcsön tv-t. Állítgatom……….semmi! Biztos antenna hiba! Tv átvisz a nappaliba. Nyomkodom, semmi! 20 perc után rájöttem-mikor már a sírógörcs határán voltam, hogy nem elég a konnektorba bedugni, antenna is kéne.
Hoppá! Van adás!
Pénzem nincs, nem hívok most szerelőt, majd decemberben az antennához.
Vasárnap este erősen befeszültem, hogy barcelona meccset kellett néznem ezért másnap előkerestem a tv szerelő srác számát.
Felhívtam, bemutatkoztam és rögtön tudta ki vagyok. Mit mondjak, mély nyomot hagytam benne!  :-) Megbeszéltük, hogy este kijön.
7-kor csöngetnek, szerelő srác megérkezett. Oda adtam neki a tv és az antenna távirányítóját, közben magyarázom, hogy a másik szobában működik a cucc, tehát TUTI antenna hiba. Rám nézett, mosolygott , majd benyomott egy gombot…………………és ott volt az adás.
ÉN EGY HÉTIG VESZEKEDTEM A KISKORÚVAL,HOGY MIT NÉZZÜNK, PEDIG CSAK EGY GOMBOT KELLETT VOLNA MEGNYOMNI!
Azt hittem elsüllyedek, de mondta, hogy nem gond, én vagyok a legkedvesebb ügyfele!
Mondtam ne aggódjon a Jézuskától a gyerek tv-t ért, lehet,hogy hívom még.
Nem fogadott el semmit ezért rátukmáltam egy kv-t.
Egy órát beszélgettünk a konyhában…….majd elmondta, hogy sosem iszik kv-t és már egy éve nem dolgozik a Diginél, mert fuvarozik, de nekem szívesen segít :-)
Szerző: Mókusélet  2009.12.01. 11:47 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr521565975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.12.01. 18:19:07

Anyukám, a személyes varázsod, na az hatott rá :)))
süti beállítások módosítása