Járnék én vazze, ha lenne időpont.

Ez ömlik mindenhonnan.

4 hónapot vártam, míg bejutottam a gasztróra, ahol a doki kiírhatja a colonoscópiát.  Magadtól nem kérheted, nem vagy te orvos! Tudd hol a helyed!

Ő kérheti.

Kéri is.

Én meg azt, hogy altatásban legyen. Mégiscsak műtötték a beleimet. A hasi műtétem is 3,5 óra volt az összenövések miatt, nem akarnám félig éber állapotban átélni, ahogy feltuszkolják a csövet a szűkült beleimbe.

2025 végére tudnak időpontot adni. Nem, akkor sincs közelebb,ha fizetem az altatás költségét.

Maradt tehát a magánrendelő 200 000-ért.

Dokinő kiírja a labort, csináltassam meg a háziorvossal. Háziorvos feltette a felhőbe, hívjam a labort.

Érden június 4 az első szabad időpont vérvételre.

XXII-ben május 9. Úgyhogy most várok, hogy a Mdicover mikorra ad időpontos. Ha hamarabb, akkor a labort is ki kell fizetnem.

De járjak szűrésre!!

 

Szerző: Mókusélet  2024.04.24. 16:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7018387809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása