Hát ez valami ISTENKIRÁLY!
Reggel telefonált,hogy 5 perc és nálam van. Croassant megsütöttem, sonkát szintén, forró csoki az asztalon, már csak a tojást kell frissen.
Reggeli után irány Velence.
10-től este 7- ig ültem a buborékon:-) Bioszaunáztam, gőzöltem, verettem a hátam az élménymedencében.
Minden hónapban egyszer menni kell, mese nincs! :-)
 
 

Szerző: Mókusélet  2010.01.04. 10:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr101644399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása