Tombol a retro őrület!
De a  retro- tág fogalom.
Függ ugye attól, ki hány éves.
 
A mostani huszonéveseknek a répa gatya, banáncsat és a nagy arany klipszek retró és megmosolyogni való…………..pedig én hordtam őket.
Az ecserire jártam farmert venni és őrült boldog voltam,mikor hozzájutottam az első Ritt farmergatyámhoz. Imádtuk CC Catch-et, Limahlt és a Willage people-t.
 
Nekem a rock and roll korszak a retro. Pörgős szoknya, csónakblúz, laza életérzés, szexuális forradalom. Anyu fiatalkora.
 
Hétvégén retro partyban voltam.
Rég szórakoztam ilyen jól! Már a készülődésnél szétröhögtük magunkat. Azok az ocsmány klipszek, a csipke zokni lehajtogatva a szandihoz:-)
Mannát-10 év után- sikerült szoknyára rábeszélni, szigorúan harisnyatartóval.
Rock and roll csajszinak öltözött, én képviseltem mellette a 60-as évekbeli úrinőt. Őrült sikerünk volt!
Végigtáncoltuk az éjszakát, Dr. Albanra, Boney-M-re és Bee Ges-re.

 

 

Szerző: Mókusélet  2010.01.20. 16:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr91687882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása