Mindig is imádtam azokat az ünnepeket,amikre készülődni lehet.

Mikor a Kiskorú kissebb volt -sokkal- akkor már hetekkel hamarabb Mikulás dalokat énekeltünk, verset tanultunk. Előző este sokáig pucoltuk a csizmákat,hogy ki tegyük az ablakba.

Kedves emlékek.

Mazsola nem énekel, nem mond verset.

Nem tud....nem tanulja. Oviba sem jár hetek óta, így onnan sem ragad rá.

Többször énekeltem neki, verset mondtam...de nem.

Mikor délután szóltam,hogy cipőpucolás van....csak nézett.

Meséltem neki a szokásokról....hogy a jó gyereknek mit hoz a Télapó,hogy miért kell tiszta csizma, hogy ki az a Rudolf.......de nem igazán kötötte le.

Majd estefelé csak odajött,hogy pucoljuk ki a csizmáját.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2010.12.07. 08:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr692501631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása