Ma kaptam egy mailt.
Már vártam.
Kíváncsi voltam, hogy üldözési mániám van-e, vagy tényleg jól érzem, hogy hátba támadtak.
Már egy ideje gyanakodtam….de nem voltam benne biztos.
Nagyon puhatolózó a levél  és mivel így kezdődött „ne haragudj nem akarlak zavarni” ….tudtam, hogy jól éreztem.
Egy barát nem ír ilyet.
Egy barát azt írja: mijalófasz van anyukám? :-)
Úgyhogy ismét tanultam valamit.
Meg kellene tanulnom, hogy nem minden ember egyenes.
Észre venni, ha valaki másnak mutatja magát, mint ami.
Látni, ha valaki taktikázik.
Sajnos hülye vagyok.
Lúzer.
Mindenkiből a jót nézem ki.
Azt várom, ha én nem bántok….legalábbis szándékosan nem….akkor más sem tesz ilyet.
Miért?
………….keresem a választ………

Szerző: Mókusélet  2011.03.03. 14:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr102707241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása