Kiskorú kapott egy csilli-villi napszemüveget az öcsémtől.
Az senkit nem zavar, hogy ha felveszi nem lát, lévén a bal szeme már 5,75 a jobb meg 4-es, de jól áll neki!Menő!
Mondtam neki :édes fiam, ne hordjad, mert rossz buszra szállsz és soha többet nem találsz haza.
Tavaly már variált, hogy kontaktlencse, de úgy voltam vele, hogy addig, míg trehány, mint a dög semmiképp! Simán alszik a joghurtos fólián és fakanalat találok az ágya alatt!
Mivel a helyzet nem változott- max. annyiban, hogy becsukom az ajtót és már nem idegesítem fel magam, beadtam a derekam.
Találtunk a West End-ben egy jó fej csajt,ismerős ismerőse, türelmes-az én kölykömhöz kell is- szóval vár minket.
Időre odamentünk, bemérte a szemét, elővette a lencsét. Magyaráz így kell, így nyúlj hozzá beteszem…Kiskorú hisztizik, MERT NEKI SOKKAL JOBBAN FÁJ,MINT MÁSNAK,NA!
Van abban valami vicces, mikor a 190 centis és 87 kilós gyerek bedurcázik.
Az alapesetben 20 perces vizsgálat 3 órába telt és nem tudta betenni. ÉN MEG NE NYÚLJAK HOZZÁ,MERT MEGKARMOLOM A SZEMÉT!
Elvittem fagyizni, ittunk ettünk 750 Ft parkolást fizettünk és hazamentünk.
Másnap ugyan ez. Oda-vissza 50 km. most 500-ért parkoltunk, ettünk fagyit-én joghurtot-de az a qrva lencse csak nem tudott bekerülni a szemébe.
Hétfő du. gyerek telefonál:bent van a csajnál betette egyedül a lencsét. HURRÁ!
Menjek oda kivenni, mert egyedül nem tudja és addig nem kapjuk meg.
Este ½ 7 procedúra ugyan az. Bementem kivettem, ha már itt vagyunk együnk.
Összegezve: autóztam 150 km-ert, parkolási díjat fizettem 1750 Ft-ot, ettünk-ittunk cc 60000-ért 4000 volt a lencse+a vizsgálat.

De jó fej öcsém van, hogy napszemüveget vett a gyereknek!

Szerző: Mókusélet  2011.05.03. 15:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr12874632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása