Szeretem a bablevest sok csülökkel, tejföllel és puha fehérkenyérrel.

A Lajos készítette hagymásbabot.

Ettem már sólettet autentikus helyen és izlett.

A Stáhl féle kakukkfüves fehérbabos krémért rajongok egy jó fajta kovászospirítóson.

Most sütit csináltam belőle.

Megint eszem Joe papa kajáját, mert Zember bepánikolt a súlya miatt. Nem a vérnyomása miatt és igazából a súlya sem zavarta addig, míg apukája megjegjzést nem tett rá. Na akkor azt mondta, hogy vége!

Rendeljünk.

És most rendelünk.

Egyrészt nagyon kényelmes, nem kell közértbe járni, főzni és nagyon finom.

Cserébe picsa drága.

Mindig van valami nasi, de ma vagy a hold vagy a csillagok vagy a kibaszott leptin, de megőrűltem valami nasiért a kávémhoz. Aztán eszembe jutott, hogy a múltkoz láttam egy sütit babból.

Összesen 3 hozzávalóból készült (1 doboz fehérbab, 80 gr mandulaliszt (nekem nem volt így diót daráltam) és ugyan ennyi (nálam picit több) datolya vagy paszta. Ment a turmixba, aztán 20 percre a sütőbe.

Finom esküszöm.

img_8751.jpg

Szerző: Mókusélet  2024.02.01. 13:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5718316461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása