Annyira unom már a NAV-ot…leánykori nevén az APEH-ot, hogy elmondani sem tudom!
Eladtam egy lakást. Beadtuk a papírokat az illeték hivatalnak. „Csókolom én eladtam Luc Gizi meg megvette.”
1 év múlva én vettem egyet….papír ismét….”mostan meg vettem egyet, tessenek rá illetéket kiróni.”
Úgy fizetnék!
Eszembe sem jutott, hogy csatoljam az 1 éve már benyújtott adásvételit, hogy „de tessenek ám figyelni, mert be kell ám számolni, hogy én eladtam egyet”
Egyszer csak megjött a boríték. Kinyitom 59 000 HURRÁÁÁÁÁ! 76-ra számoltam, de ez jobban hangzik.
Otthon leültem, hogy átutalom, mégiscsak jobb ezen marha gyorsan túllenni, mikor számolgatom a O-ákat.
1;2;3;4  MI VAN????????? Vazze kiróttak rám 590 000 illetéket.
Lábon kihordtam egy infarktust.
Írtam egy szép szívhez szóló levelet, hogy „rosszul tetszettek ám számolni és szerintem ez így nem jó”. Fél év-itt jegyzem meg 30 napos válaszadási kötelezettsége van a Hivatalnak- szóval azt írták, hogy helyben hagyták a kifogásom és 514 000-et jóváírnak.
Én örültem, mint majom a farkának, pedig nem kellett volna!
Helyesen így kellett VOLNA:törlik az 590 –et és kiszabják a 76-ot.
De nem!! Ők jóváírnak.
Ezzel azt érték el, hogy az 590 000 Ft kamatozott szépen késedelmi pótlékkal.
Nem nagy összeg közel 5 000 Ft, de ha nem jogos, akkor nem jogos! Minden évben szépen 3* írtam tértris levelet, hogy ugyan már töröljük már ezt az összeget.
Idén januárban meguntam, hogy nem is válaszolnak és beslattyogtam az ügyfélszolgálatra. Az ügyintéző először nézett rám, mint egy UFO-ra, hogy ezért a piti összegért jöttem be? Mondtam igen, mert engem zavar. Erre kiröhögött, hogy emberek milliókkal tartoznak én meg a szaros 5 000-emmel itt vacakolok.
Nem baj, itt tessék alá írni, hogy én itt jártam, maga meg átvette és már itt sem vagyok.
2 hete kijött egy HATÁROZAT. Részben helyt adnak így csak 4873 Ft késedelmi kamatot kell fizetni irgum-burgum.
Mert igenis nekem újra –honnan a lóf@ból kellett volna tudnom és miért is? miért nem elég egyszer benyújtani valamit a Hivatalnak???- szóval késve nyújtottam másodszor és most aztán már fizessek.
Jól besértődtem, de a fene fog küzdeni EZEKKEL tovább, befizettem.
Erre tegnap kapok egy levelet, hogy mivel adóhátralékom van, nem adják vissza az adó visszaigénylésem.
Eszem megáll!
Befizettem!!!!
Ránéztem az ügyfélkapura, mert nekem olyan is van és ott csücsül adóhátralékként az az összeg, amit kiróttak rám, mellette meg adózói többletként ugyan az az összeg egy másik oszlopban.
Na most szívem szerint bemennék, egy tompa ámde rohadt nehéz tárggyal addig verném az ügyintézőt amíg mozog és 600 decibellel ordibálnék az orcájába, hogy hülye-e vagy?!?
Vazze vezesd össze kigyün a O és küld a pénzem, de sebesen!!!
E helyett írok ismét egy levelet, hogy ha össze tetszenének vezetni a két összeget mindenkinek jobb lenne! Nem lenne nekem egy mínuszom meg egy pluszom,  plusz nyugalmam lenne végre, nekik meg egy kicsivel kevesebb lenne a munkájuk!
Hülyék!
 
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.07.12. 08:16 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr853057174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.07.12. 12:22:29

ismerős, a lakásvásárlás után én is vagy 2 évig levelezgettem velük, elengedték az illetéket de akartak késedelmi kamatot az elengedett illeték után és persze nem fizették ki az adó visszatérítést amíg el nem rendeződött az ügy, már ott tartottam hogy kifizetem azt az ezer forintot csak legyen vége, de végül egy normális ügyintézőhöz került a dolog és pikkpakk elintézett mindent, tényleg nagyon bénák tudnak lenni:)

Mókusélet 2011.07.12. 14:47:08

@kerikak: hogy nekem nincs ekkora szerencsém, hogy egy normális ügyintézőt kapjak! Nem is az összeg...de az is...az elv ami bosszant!
süti beállítások módosítása