Csörög a mobilom a kolléganőm hív: Te Mókus itt vagyok az aulában.
Elkapott egy pasi, hogy ismerek-e egy vörös csajt aki salsázik…..szerintem Te vagy az.
WTF? Ki az?
Lementem, ott állt…..hát hogy Ő hétfőn ott volt a kezdőn és gondolta megkeres.
Mi van? Honnan tudod hol dolgozom? Minden nap ott vagyok miért most és így? Hívj meg egy bambira óra után, gyere le a Rióba vagy keress meg az Fb-n!
Kiderült, hogy meglátott és követett….csak nem tudta, hogy melyik épületbe jöttem be és kérdezősködött.
Eszem megáll! Marha gyorsan leráztam ezek után!
Szerző: Mókusélet  2011.08.25. 11:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr323175802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása