Amikor az ember az (első) esküvőjére készül, az egy iszonyat stresszes állapot.
Van egy elképzelés és van egy budget. Aztán vannak az elvárások:
- Mancika lányát meg kell hívni, mert én is voltam az Ő lányának az esküvőjén.
- Lujzi néni nem ülhet Rózsa néni mellé, mert ki nem állhatják egymást stb.
Ildiék ezt nemrég úgy előzték meg, hogy elutaztak Maldívra. Ott szépen ketten kézen fogva lesétáltak a homokos partra szeretlek-szeretlek, akarom-akarom. Aztán beültek a stégen lévő bungalow jakuzzijába és az üveg fenéken keresztül nézték a halakat, az égen a csillagokat és pezsgőt ittak. Igaz, a srácnak a második esküvője. nem akart megfelelni senkinek és annyi pénzből meghitté tették MAGUKNAK a dolgot. Csak Róluk szólt, csak Ők voltak fontosak.
Ha egyszer férjhez megyek másodszor.......csak így!
Szombaton egy esküvőn voltam. A pár egy Big-Band zenekarban ismerkedett meg így több, mint 1 órán keresztül játszottak. Nekem eszembe sem jutna ilyet csinálni!
Megölték a bulit. A násznép ült, hallgatta őket, néhányan kimentek bagózni, a gyerekek rohangáltak.
Aztán némi zene, majd mennyasszony tánc.
½ 1 felé jöttünk mi. A fiatalok salsáztak valamikor, el is jutottak egy közép szintig. Felkértek minket egy műsorra. Fergeteges hangulatot csináltunk! Táncoltunk a párral, ruedáztunk, aztán lenyomtuk a koreónkat….sikerünk volt.
A műsor után átöltöztünk és lementünk bulizni! Hajnal 4-ig nyomtuk. A buli végén oda jött a menyasszony, megköszönte, hogy maradtunk és feldobtuk az esküvőt.
Ma ezt az e-mailt kaptuk a tanárunktól:
Sziasztok!


No! Csak annyit szeretnék igazából írni, hogy nagyon büszke vagyok a csapatra.

Jó volt látni, hogy milyen energiával, odafigyeléssel, elhivatottsággal készültetek erre a fellépésre, és ahhoz képest, hogy igazából ez egy "amatőr" társaság, ahhoz képest profikat megszégyenítő módon sikerült a tegnapi fellépést abszolválni.


Szóval, gratulálok! Mindenkinek! :)
 
A csapat egy része:



 
Szerző: Mókusélet  2011.08.29. 15:42 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr843188325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.08.29. 22:22:33

a lényeg hogy végül jó hangulat lett :) én is esküvőn voltam szombaton és annyira tetszett hogy elhatároztam nekem is hasonló lesz, nem is az enyém volt mégis úgy meg voltam hatódva, a sajátomon tuti elbőgöm magam :)

Mókusélet 2011.08.30. 09:07:38

@kerikak: ...és tudod már mikor lesz a NAGY nap? ....vagy csak tervezgetsz :-)

kerikak 2011.08.30. 10:05:59

@Mókusélet: jövő szeptemberben valamikor :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.08.30. 12:50:54

Szia Keri, hát te mit csinálsz itt??? :))) Puszi neked.
Na szóval, az én esküvőm kurva élet, hogy nem nyáron lesz. Május közepétől, szeptember elejéig kizárt, hogy férjhez menjek. Inkább téli esküvő, nyuszi pelerinnel, combközépig érő csizmával :DDD A pénteki esküvőn azt hittem meghaltam és ez a pokol.

kerikak 2011.08.30. 13:04:10

@MajorAnna: egyszer a te blogodról idetévedtem és úgy megszerettem hogy bekerült a kedvencek közé ;)
nekünk is ezért szeptember, hogy ne legyen 39 fok :)
egyszer összehozhatnánk már egy csajos találkát :)

Mókusélet 2011.08.31. 12:33:30

@kerikak: én is ismerlek?...bocs, ha nem jöttem rá :-)
Csajosban benne vagyok, fagyi bármikor jöhet.
És hogy kedvenc azt külön köszi.

kerikak 2011.09.01. 16:47:13

@Mókusélet: nem ismerjük egymást, csak van egy közös ismerősünk Manna személyében :)
süti beállítások módosítása