mell.jpgAzon agyaltam, hogy kéne nekem egy olyan szemellenző.

Valami olyasmire gondoltam, amiből előre látnék- hogy meglássam az előttem haladó féklámpáját, meg észre vegyem a Tescóban a kenyeret, krumplit, de minden másnál valahogy lezárna.

Múlt héten beszaladtam- tényleg csak kicsit- a H&M-be és megláttam egy szoknyát. Jó, szoknya az kell.

De tényleg!

Nincs fekete ceruza szoknyám…és most akciós volt. Egyébként az összes rohadt akciónak bedőlök állandóan. Én vagyok az ideális fogyasztó-vagy a totális barom- mert ha 3-at veszek (mi a lófasznak nekem 3 CIF súroló????-de akkor olcsóbb 600 Ft-al és 2 évig elég.

Ha nem szárad be!

Na szóval megvettem a szoknyát. Nagyon cuki! Pedig előtte vettem ugye a 3 ruhát és le vagyok tiltva a vásárlásról!

Ezek után Baga megkért, hogy vigyem ki a táska nagykerbe, mert vennie kell ezt-azt. Amíg ő nézelődött megláttam 20 méterre egy harisnyást. Harisnya ugye kell, ha már szoknyám van…benézek.

Tényleg csak egy pillanatra.

Nem vásárolok!

Na de olcsón!!!!!!! nagyon olcsón voltak harisnyák. Jó tudom, nem kell nekem feltétlenül harisnyatartó, meg ilyen-olyan mintás….de mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem, így vettem 8 pár harisnyát. Na de milyeneket?!? Gyönyörűek! …és különben is megérdemlem!

Szentül megfogadtam, hogy ennek vége! Ezt nem lehet tovább csinálni….jön a kari…úgyhogy kuss van és nem veszek SEMMIT!

Az egészről Ani tehet, mert szólt, hogy kint volt az outletben és nagyon le vannak értékelve a melltartók.

 

Szombaton kimentem….és tényleg! Nagyon olcsók voltak és nagyon szépek….és csipkés és sima és pink színű gyönyörű kővel középen és mély lila isteni szatén csíkkal a szélén és tűzvörös és mély fekete pici masnival…..és én ott álltam és nem tudtam dönteni.

Úgyhogy vettem 7 melltartót….és most TÉNYLEG nem megyek már sehová körülnézni!

 

Szerző: Mókusélet  2011.12.05. 09:02 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr753438203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.12.05. 12:31:18

Nyihaha és még el is hiszem :))) Amúgy kivihetnél engem szombaton az outletbe kicsit körülnézni (ígérem, hogy nem engedem, hogy Te vásárolj :DDD). Mert nekem ugyebár nincs csak két igazán jó és szép meg új melltartóm, a többi régi ócskaság.

Mókusélet 2011.12.05. 14:21:45

Anyukám eszetlenül fogunk vásárolni. :-)Szerdán csokizás.......öööö beszélgetés közben megbeszéljük a észleteket.
süti beállítások módosítása