Rá kellett jönnöm, hogy ha egy nő azt mondja 25 múltam….....................az bármit jelenthet.

32 vagy 44…..de hogy elmúlt 25 az a BIZTOS.

Ha egy pasi mondja…….az vazze annyi!

Adonistól 2* kérdeztem meg éjjel, hogy mond Életem hány éves is vagy?

Rám nézett, mosolygott majd azt mondta: 25 múltam.

Mondtam neki, hogy akkor jó….mert én is :-)

Harmadszor reggel kérdeztem rá: akkor azt mondta, ne aggódj, már nem büntetnek értem.

Különben is a kor az csak egy állapot és te fantasztikus nő vagy!…..........és  elmúltam már 25.

Aztán beszélgetni kezdtünk.

- Honnan ismered Attit?

- Még az egyetemről.

- WTF? Atti nincs 30! (remélem tanítottad cseszd meg)

- Öööö…ugyan oda jártatok?

- Nem, Atti felettem járt 3-al.

MI VAN?????!!!!

Lábon kihordtam egy infarktust!

Mondtam hazaviszlek Életem, nehogy történjen Veled valami út közben……nem bírnék anyád szemébe nézni!

Este azért lecsekkoltam Attinál………………….25 múlt nyáron.Über gááááz!!!

Szerző: Mókusélet  2011.12.12. 18:13 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr413458420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.12.14. 11:16:51

Nyughass már. Még mindig jobb, hogy 25 múlt, mintha 52 múlt volna :DDD Egy a lényeg: ÉLVEZD!!!
süti beállítások módosítása