csokiszufle_1357316667.jpg_855x1200

Blanka mostanában többször csinált szuflét.

Régebben én is kisérleteztem, szeretem is, de valahogy nem lett a kedvenc.

Most viszont istenit alkottam!

A liszt helyett darált amerikai mogyorót tettem bele, így nem emelkedett olyan magasra, de le van szarva, a vanília fagyi úgy is lenyomta volna! :-).....mit ahogy le is nyomta.

Jóóóóó!

Szerző: Mókusélet  2013.01.04. 17:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr874967295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása