........volt már mindenféle. 

Na jó, fekete még nem, de az nem is lesz.Öregít!

Egyszer olvastam valahol, hogy 40 felett minden évben egy picit rövidebb és egy árnyalattal világosabb kell, hogy legyen a hajunk.

Most épp beleszerettem a halvány rózsaszínbe. Volt már nekem olyan, de az színező volt és minden , de KOMOLYAN minden pink színben pompázott körülöttem.

A törülközőm, a párnám, a fehér blúzom.

De most megjelent egy új szín: eperszőke.

Eperszőke........már a nevébe is beleszerettem.

Láttam magam, ahogy szőkén slattyogok a Czuczor utcában, rám süt a nap és rózsaszínen csillog!

Akarok ilyent!

Most!

Biával megbeszéltem, rendel nekem.

Etelt a fodrászomat kérdeztem, de még nem próbálta, ahogy a Sztár fodrász sem.

Egy szép szombat délelőtt úgy döntöttem, most jött el a pillanat.

Leblansoltam a hajam, hogy tuti egységes legyen a szín-a gyerek kiborult, mikor meglátta a fehér hajam- majd rákentem a festéket.

 Úgy néztem ki, mint aki a fejére húzta a Barbi házat.

20 perc múlva lemostam, benéztem a tükörbe és kiborultam!

Úgy néztem ki, mint aki fejen állt egy céklás vödörben! Jó, volt már ilyen hajam, de most nem ezt akartam!!!

Pánik, telefon Sztárfodrásznak.

Elsírtam a bánatom, hogy így nem megyek utcára, sapkát veszek vagy kendőt vagy burkában fogok járni, csináljunk valamit azonnal!!

Azt mondta, nem lehet és hogy ez nem az eperszőke, mert valahogy az infó nem ment át vagy átalakult és ő azt hitte a régi pink hajamat akarom vissza és azt a festéket küldte.

Szóval tartsak ki, majd lenő.

LENŐ VAZZEEE!!!

Mert ha most megint ráblansolok, sanszos lesz, hogy leég a hajam. Sőőőt, biztos, hogy nem bírja ki, ne csináljam.

Letettem, kibőgtem magam és neki estem.

Leblansoltam.

Most csodagyönyörű rózsaszín!

És ahogy slattyogok a Czuczor utcában szépen csillog, ahogy a nap rásüt.

 

Szerző: Mókusélet  2014.06.23. 21:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr446405837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása