1 hét után Anyu hívott: reggelre elázott a fürdőszoba, valami gáz van a kazánnal, csöpög.

A szerelőm szabin (őszi szünet rulez) kijött egy másik. Eltört valami biz-basz szelep kb. 80 000 lesz a javítás.

Írtam Anyunak, hogy várjuk meg Zolit.

Pár nap múlva már nem aludt a lakásban..............de ááááááááááááááá, nincs hideg.

Kedden 30 X óra utazás után hazaértünk a 16 fokos lakásba. Csóri kutyáim összegömbölyödve vártak és meg bőgtem. Zember elrohant az Auchanba, hogy vegyen fát, legalább a kandallóba be tudjunk fűteni.

Zolit hisztérikus hangon hívtam, hogy kaszát-kapát dobjon el és AZONNAL jöjjön.

Este fél 7-kor megérkezett.

Na az van......kezdte......ilyen szelep, olyan csappantyú, eldurrant, beázott, gatdasági totálkár.

Új kell, mese nincs.

De az nem az Ő asztala és készüljünk, mert alsó hangon 1,5 milla.

MÁSFÉL millió.

Ekkor megint azt tettem, ami ilyen helyzetben a legjobban segít: zokogtam.

Zember megölet: ne sírj baba, megoldjuk!

Úgyhogy telefonálni kezdtem. Volt aki december közepén ér rá, más csak márciusban de olyan is akadt, aki közölte, hogy egész egyszerűen nem ér rá.

Végül 2 ajánlatot kaptunk, az egyik 1 748 000 a másik cc. 1 200 000 Ft és 2 nap múlva tud jönni.

Addig meg a vízforralóval melegítünk egy lavór vizet és cicamosdunk.

Szerző: Mókusélet  2023.12.18. 10:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr8618260529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása