Nekem is volt kisgyerekem.

És akkor is volt szar esős szombat.

Tényleg!

De soha, ismétlem SOHA nem gondoltam, hogy elmegyünk a gyerekkel shoppingolni, végighúzom az üzleten, mert mégiscsak fedél van a fejünk felett, látunk is, a gyerek meg majd jól ellesz.

Ikea, szombat délután.

Már a parkolóban gyanús volt, hogy a füvön is álltak a kocsik.

Aztán megláttam mi van bent!

És nem, nem azért mentem, mert nem lett volna jobb dolgom, hanem,mert most jön a Kisember-akinek van fúrója és ért is hozzá- felfúrni a képeket, az erkélyre a szalagfüggönyt (amit 4 éve vettem és azóta vár, hátha valaki felteszi) felszereli a zárakat a villanyóra szekrényre, becsavarja a kampókat, hogy ne a rácsra kelljen feldrótozni a nádrolót és felfúrja végre a fürdőszobába a polcot.

Azt a polcot bassza meg, amit most kell megvenni.

Mert Kisember most ér rá!

Bent HATALMAS tömeg.

És minden második párnál 2 év körüli kisgyerek.

Én alapból szeretem a gyerekeket.

Amikor szép tiszták.

És illatosak.

És mosolygósak.

Na ezek nem azok voltak!

Rohadtul unták az egészet, ergo mindegyik nyígott, visított teli torokból ordított. És a szülők pont leszarták őket.

Egyik anyuka békésen nézet, ahogy csemetéje a konyha részlegnél szépen lepakolta a tömeg közepére a műanyag poharakat. És nem, nem szólt rá! És nem, nem lehetett tőle elférni és normálisan kikerülni, mert akkor fellökted a poharait és akkor hisztizett, És anyuka csak nézte! 

A gyerek részlegen a csemeték egymás kezéből csavarták ki a játékokat-hiszen nincs ott annyi, ez nem játszó szoba! Apuka ordít: Zselyke, ne vedd el Zalánkától. Zselyke leszarja apukát, Zalánka ordít, anyuka békésen nézi a pokrócokat.

Majd szétrobbant az agyam! De persze kikerülni ezt a részleget sem lehet, ha a fürdőkhöz akarsz jutni.

Oda értem, felmarkoltam, irány a pénztár.

Ott estem pofára, mert kb. 40 méteres sor állt minden kasszánál, pedig az összes működött.

Mindenki morgott a gyerekek sírtak, a tömeg nagy volt, levegő semmi, ami van az is párás és dög meleg.

Le a kalappal az Ikea vezetői előtt, akik elrendelték, hogy vizet osszanak az embereknek.

..........és bár fogadkoztam, hogy idén már be nem teszem a lábam, egy 600 Ft-os görgőért vissza kell mennem, de tuti, hogy nem szombat du. fogok!

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.09.14. 21:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr516698341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása