Tegnap túl estem életem legbrutálisabb karácsonyi partyján evör.

Azt gondoltam, hogy a tavalyit nem lehet alulmúlni,de tévedtem!

Tavaly egy olyan helyre sikerült a marketingesünknek helyet foglalni, ahová nem fértünk be, így néhányan kiszorultunk az "előszobába". Ültem az orgonista és a wc között a takker nénivel, a buli meg a másik helyiségben zajlott. 

Idén a Trófea Újbudába mentünk, úgy gondoltam ezzel nem lehet mellé fogni.

Először is: mint a marhák a vágóhídon álltunk, mert pontban fél 6-kor mehettünk csak be az étterembe. Karácsony lévén teltház így az előtérben zsúfolódott össze kb. 100 ember. Bárkiről DNS mintát vehettem volna, annyira az aurámban voltak.

 Bementünk, szépen leültünk, ajtó becsuk.

....és elkezdődtek a beszédek.

BESZÉDEK VAZZE!

Kint beszélgetés, nevetés tányércsörgés, mi ott ültünk étlen szomjan és hallgattuk, hogy a főnökeink egymás seggét nyalják és még a a nagyfőnök feleségét is megtapsolják.

Itt jegyzem meg, hogy indulás előtt rám szóltak, hogy ne vegyek fel egy feltűnő fülbevalót, mert túlöltözöm a főnök feleségét, aki azt nem tűri,

Mi van?

Nem tűri? Ki ő itt? Nem is itt dolgozik? Ez nem egy magáncég, mert ott reprezentáljon a főnök felesége, de itt mi a lófaszt keres???!!!!??

Elhangzottak a beszédek-a 3 óra kajaidőből fél óra-már mindenki dög éhes volt, mikor az egyik nő felállt, hogy elmesélje náluk minden Szenteste ezt a mesét olvassa fel a legkisebb gyerek a családból hallgassuk sok szeretettel.

A mese különben szép volt, csak ne jöttek volna be a grill húsok illatai, így alig bírtunk koncentrálni.

Vége, hurrá mehetünk.

De most figyelj: bejött egy kamarazenekar 2 hegedős meg egy nagybőgős és megpróbáltak elhelyezkedni PONT mellettem!

Nem hiszem el, komolyan!

Újabb negyed óra, D mol mijalófaszt meg mittudom én még mit hallgattunk, de már csak a túlélésre koncentráltam, és hogy ne kezdjek hangosan röhögni vagy sikítozni.

Aztán vacsi.

Ettem polipot, sushit, grillezett békacombot, libamájat. 

8 óra 10-kor, tehát 20 perccel a 3 óra letelte előtt jött egy pincér, hogy fejezzük be az étkezést, mert jön a következő csoport és le kell szedniük újra kell teríteniük stb.

Vérlázító!

Ha úgy hirdetik, hogy 3 óra, akkor az 3 óra és nem 2 óra 40 perc-amiből ráadásul (bár ez nem az ő hibájuk) 1 óra ünneplés volt.

Ááááááááááá !

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.12.22. 21:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr107005299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása