Én bizony reklamálok, visszaviszem ha valami hibás.

Nem hagyom!

Nem legyintek, hogy nincs időm és kedvem veszekedni az eladókkal, visszamenni érdeklődni és esetleg békéltető testülethez menni.

A pénzemért jót akarok venni! Nem értem, hogy ez külhonban miért működik tökéletesen és nálunk miért gondolják a cégek (vagy a dolgozóik) hogy Én a VEVŐ tuti nem jól hordtam, direkt mentem vízbe a cipővel, szaggattam meg vagy rongáltam meg a terméket.

A leggenyább cég ilyen szempontból a Converse és a New Yorker uff én beszéltem!

Ez az általános!

És most figyelj!!!!

neues-logo-fur-deichmann-balance-system-steht-im-vordergund-thinkneuro.gif

A csizmámról leszakadt a díszlánc. Nem drága designe termék, nem horror cucc, a Deichmannben vettem, iszonyat kényelmes szaladgálós napokon. Próbáltam összerakni valahogy, nem ment.

Így beslattyogtam, hogy tessen már ,vetni a cuccra egy röpke pillantást, mit lehetne vele tenni?

Hölgy ELNÉZÉST KÉRT, majd a türelmemet. Legyek olyan kedves körülnézni az üzletben, hátha megtetszik HELYETTE valami más.

Én türelmes voltam, körül tetszettem nézni, hurrá van 31-34-es fehér zokni, úgyhogy vettem 3 párat! (fogalmatok nincs milyen nehéz zoknit vennem, pláne fehéret! Mert ki az a hülye, aki a gyerekére fehér zoknit húz?? A színes is gáz, ha nem akarsz rá Spongya Bobot vagy kis szíveket)

Na szóval visszajött, hogy találtam-e bármit ami tetszett, vagy vissza adja a pénzemet?

Semmi beleakadtam, semmi csúnya nézés.........én voltam a vevő, akit máskor is visszavárnak.

Respect!

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.03.05. 08:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr317242255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása