Én bizony reklamálok, visszaviszem ha valami hibás.
Nem hagyom!
Nem legyintek, hogy nincs időm és kedvem veszekedni az eladókkal, visszamenni érdeklődni és esetleg békéltető testülethez menni.
A pénzemért jót akarok venni! Nem értem, hogy ez külhonban miért működik tökéletesen és nálunk miért gondolják a cégek (vagy a dolgozóik) hogy Én a VEVŐ tuti nem jól hordtam, direkt mentem vízbe a cipővel, szaggattam meg vagy rongáltam meg a terméket.
A leggenyább cég ilyen szempontból a Converse és a New Yorker uff én beszéltem!
Ez az általános!
És most figyelj!!!!
A csizmámról leszakadt a díszlánc. Nem drága designe termék, nem horror cucc, a Deichmannben vettem, iszonyat kényelmes szaladgálós napokon. Próbáltam összerakni valahogy, nem ment.
Így beslattyogtam, hogy tessen már ,vetni a cuccra egy röpke pillantást, mit lehetne vele tenni?
Hölgy ELNÉZÉST KÉRT, majd a türelmemet. Legyek olyan kedves körülnézni az üzletben, hátha megtetszik HELYETTE valami más.
Én türelmes voltam, körül tetszettem nézni, hurrá van 31-34-es fehér zokni, úgyhogy vettem 3 párat! (fogalmatok nincs milyen nehéz zoknit vennem, pláne fehéret! Mert ki az a hülye, aki a gyerekére fehér zoknit húz?? A színes is gáz, ha nem akarsz rá Spongya Bobot vagy kis szíveket)
Na szóval visszajött, hogy találtam-e bármit ami tetszett, vagy vissza adja a pénzemet?
Semmi beleakadtam, semmi csúnya nézés.........én voltam a vevő, akit máskor is visszavárnak.
Respect!