Mikor kint ragadtunk, MÁV forró drót felhív, hogy aszonygya Csókolom, nem jön a vonat, mit tegyün?

Ember közli: oldják meg, a jegyet hozzák vissza , visszaadjuk a pénzt.

Ez aztán a magyar szolgáltatás!

Oldjuk meg.

Megoldottuk.

Egy szép péntek délután visszaslattyogtunk a pénztárba, átnyújtottam a jegyem és vártam, hogy csörögjön a pénztárgép, hogy mennyi jön vissza.

Néni néz rám, majd közli: nem fizet!

Mert, hogy csak ODA vettem igénybe a MÁV szolgáltatását és ha csak ODA vettem volna meg, akkor SOKKAL többe került volna, mint így, tehát nem HISZI, hogy kapok vissza pénzt.

De azért ezt a nyomtatványt töltsem ki 3 példányban, írjam meg, hogy miért akarom visszakapni a pénzt, ő beküldi és 30 nap múlva a MÁV válaszol nekem.

Nem akartam hinni a fülemnek.

Csókolom, én hazajöttem volna, ha közlekedtek VOLNA a vonatok, de nem jöttek.

Úgyhogy ez nekem 2 nap plusz szabimba, 2 nap plusz éjszakámba, 2 db. plusz vonatjegyembe került Linzig-megjegyzem ezt is kérem megtéríteni és némi szívességbe került, hogy kijöttek értünk.

De megoldottuk!

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.09.21. 20:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr47807224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása