Mikor kint ragadtunk, MÁV forró drót felhív, hogy aszonygya Csókolom, nem jön a vonat, mit tegyün?
Ember közli: oldják meg, a jegyet hozzák vissza , visszaadjuk a pénzt.
Ez aztán a magyar szolgáltatás!
Oldjuk meg.
Megoldottuk.
Egy szép péntek délután visszaslattyogtunk a pénztárba, átnyújtottam a jegyem és vártam, hogy csörögjön a pénztárgép, hogy mennyi jön vissza.
Néni néz rám, majd közli: nem fizet!
Mert, hogy csak ODA vettem igénybe a MÁV szolgáltatását és ha csak ODA vettem volna meg, akkor SOKKAL többe került volna, mint így, tehát nem HISZI, hogy kapok vissza pénzt.
De azért ezt a nyomtatványt töltsem ki 3 példányban, írjam meg, hogy miért akarom visszakapni a pénzt, ő beküldi és 30 nap múlva a MÁV válaszol nekem.
Nem akartam hinni a fülemnek.
Csókolom, én hazajöttem volna, ha közlekedtek VOLNA a vonatok, de nem jöttek.
Úgyhogy ez nekem 2 nap plusz szabimba, 2 nap plusz éjszakámba, 2 db. plusz vonatjegyembe került Linzig-megjegyzem ezt is kérem megtéríteni és némi szívességbe került, hogy kijöttek értünk.
De megoldottuk!