Mostanában azt éreztem, hogy nehéz vagyok. (nem tudom mijalófaszt csodálkozom ezen, mikor megint elértem a 80 kilót bassza meg) 

De valahogy lomha voltan, állandóan teltség érzetem volt, fáradtnak éreztem magam, a bőröm fakó, a psorim meg piros és fáj.

Mese nincs, tavaszi fáradtság :-)

Szóval tenni kell valamit.

Első körben úgy döntöttem tisztító kúrát veszek.

1. nap zöld tea, sok és víz

2 nap. a zöld tea mellé elkezdtem frissen préselt cuccokat inni.

3. nap ugyan az, mint a második.

Nagyon jópofa dolgokat lehet összefacsarni.

Ittam céklát gyömbért mandarinnal (ez van a képen) A gyömbérrel óvatosan feleim, mert rohadtul csíp!
20151101_092242.jpg

De csináltam spenótot zellerrel és almával.

A legjobb a citrom, spenót, petrezselyem alma kombó szerintem.

4. nap ezeket ittam, de délben már ettem egy kis borsófőzeléket.

Ma van a 7. nap.

Azon kívül, hogy a gyomrom nem fáj, nem vagyok felpuffadva, mást nem érzek.....de nem hagyom abba.

Cukrot és lisztet ugye nem ettem ez idő alatt, lehet ez is jót tesz.

Vettem Peak A-Z-ig vitamint plusz C vitamint és D-t is.

Majd meglássuk :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.11.01. 18:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr628041920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása