Tegnap megjöttek  az eredményeim, és sokkoltak!

tehentej-tilos.jpg

A tejre gyanakodtam(bár viszonylag ritkán iszom) de MINDENFÉLE tejfehérjére is allergiás vagyok.

Tehát ugrott a sajt, a kefír, a joghurt is tehén, kecske és juhból is. Az egyetlen amit ehetek az a bivalytej és az abból készült sajtok, tejtermékek. Fasza ez, mert kapni, csak KURVA drágán!

Ezen kívül gluténra is kijött, de szerencsére arra enyhén, de az árpa a kukorica is tiltólistás..............és a tojásferje.

Ez utóbbit nem tudom hogy fogom megoldani.

Vannak alternatív tejek oké, de egy csomó mindenbe kell tojás.

Értem az agyammal és persze meg fogom oldani, biztos ezerszer fogok hibázni, de ha kell, akkor kell.

Mariann este felhívott. Több mint 1 órán keresztül hallgattam, hogy ő inkább öngyilkos lenne, de ezt nem csinálná. Ő inkább kiugrana a VI. emeletről de nem tartaná be........................majd győzködni kezdett, hogy BIZTOS nem jó a teszt és nehogy ezeket elhagyjam. 

Ő azt csinálná..................és hosszasan kifejtette, hogy mit kellene NEKEM csinálni, mert az orvos sem tudhat mindent, de.....

Ültem és hallgattam.

Nem először fordult elő, hogy felülbírálja az én orvosomat, a kutyám orvosát...........már többször megkérdeztem, hogy te melyik orvosi egyetemen végeztél, de nem érdekli, teljes meggyőződéssel mondja a saját igazát.

Majd azt mondtam: lehet, hogy te öngyilkos lennél, én viszont ennél nagyobb drámát is éltem már meg, mint hogy nem ihatok kefírt reggelire. Voltam már rákos, nem tudjuk mi okozta- lehet hogy ezek a kaják és köszönöm, nem szeretnék még egyszer.

Letettem a telefont és elgondolkoztam. Nem rég olvastam egy posztot Bihari Vikitől.

"Ahogy megy előre a terápiás folyamat, úgy válnak köddé családi, baráti, munkahelyi kapcsolatok. Már nem tudunk kapcsolódni a régi emberekkel, már másképp látjuk őket, a világot,...Az önismeret során valóságosan elveszítünk egy csomó embert, ami rövid távon veszteség, hosszú távon viszont nyereség."

 

Szerző: Mókusélet  2024.03.08. 09:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3218348731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása