Kedves hangú levelet kaptam a Fővárosi Vízművektől, hogy ilyen olyan törvény alapján hitelesíttetnem kell a vízórámat, különben nem tudnak nekem számlázni.

Na most ezzel több problémám is akad:

1. Te akarsz nekem számlázni, nem én akarok fizetni

2. Ha már fizetnem kell, a Te érdeked, hogy az óra megfelelően hitelesen mérjen, ergo neked fontos, tehát cseréd ki.

3. Az Elmű ha baj van az órával kijön, kedvesen elnézést kér és ingyen kicseréli

4. A Gázművek szintén.

De a NAGY VÍZMŰVEK ezt nem teszi. Szépen leírta, hogy meddig kell nekem gondoskodnom a cseréről, de hitelesített ember jöjjön ám, különben még át kell velük vetetnem X pénzért.

Felhívtam az egyik címet, nagyon kedves hölgy:

Természetesen tudnak jönni, 1 órát vesz igénybe, hozzák az új órát, beszerelik, leplombálják és ennyi....13 200 Ft kiszállással együtt.Lebeszéljük, kérem köszönöm.

Erre a hölgy közli, hogy sajnos a Vízművek a következő számlában 2700 Ft üzembe helyezési díjat fog nekem kiszámlázni.

Miért? 

Csak, mert megteheti. Minden esetre érdekes, hogy egy állami cég olyan dologért számlát nyújt be nekem, amit nem végzett el és amiért én egy másik cégnek fizetek.

Szerző: Mókusélet  2016.04.27. 15:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr278667672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása