Évek óta tartok órákat a tánciskolában.

Már akkor itt voltam, mikor megalakultak, mert jöttem Velük egy másik suliból.

Minden alkalommal-bár erről külön nem beszéltünk- ha tábor volt és beosztottak órát tartani, az utolsó nap kaptam egy elszámolást, hogy ennyi órád volt, az ennyiszer X Ft köszi.

Idén ez elmaradt.

Egyszerűen semmi!

Nem is a pénz fájt, hanem az eljárás. Beszéltem a másik zumba tanárral, őt a tábort követő héten kifizették.

Agyaltam rajta, hogy mit csináljak?

Nem nagy összeg, de legalább böfögjön valamit.

Úgyhogy írtam egy levelet:

"Szia,érdeklődöm, hogy van-e valami akadálya, hogy elszámoljuk a táborban tartott órákat? Mókus

Szia! Bocsánat, természetesen nincs.Most nem egyeztettem Veled külön erről, azért nem jelentkeztem eddig. Alapvetően jutalékos rendszerben ment a pénzezés. És mivel már volt rá precedens Veled is, azt hittem minden tisztázott.De az igaz, hogy ez így, (az egyeztetés elmaradása) félreérthető helyzetet teremtett. Az egyeztetés elmaradásáért viszont nem Téged terhel a felelősség, hanem a szervezőt, azaz minket. Úgyhogy elnézésedet kérem/kérjük.Hány órát tartottál Te?Bevallom nem vagyok naprakész, hogy mikor volt Eszti és mikor Te. (Talán ez utóbbi megbocsájtható :-) )

Szia, 6 óra zumba volt, közösen tartottuk Esztivel. Mivel vele már elszámoltál, gondolom a tiszta, hogy mennyit kellene kapnom az órák után.

Szia,Eszti a jutalékot kapta meg a húga és a Bea után. Ez volt az Esztis elszámolás.A jutalékos rendszer:Egyetlen tanár sem kap már „órapénzt” 2-3 éve. A hozott ember alapján osztjuk el ez a pénzt.Csak az általunk felkért asszisztensek kapnak a tartott órák után pénzt.Egyébként a jutalék mértéke a hozott ember utáni eredmény 70%. Vagyis a szállásdíjon felüli érték 70%. A másik 30%, megy a költségekre és a szervezési díjra.Eddig mindenki korrektnek találta ezt. Te hogy látod?"

Csak annyit válaszoltam rá, hogy rendben.

Kezdjek el 10 000 Ft-ért hisztizni? Hogy tavaly a tábor után kaptam óra pénzt. Hogy utólag-finoman szólva sem elegáns-szólni, hogy csak akkor fizetünk ki, ha vendéget is hozol. Hogy minden órán 15-20 ember volt, akik után valaki felvette a fizetségen, én meg dolgoztam? Hogy így utólag úgy néz ki, hogy elmehetek a tánciskolával táborba, fizetem a részvételi díjat, napi 1-2 órát tarok(a helyett, hogy a medencében feküdnék) hogy délben a tűző napon bohóckodok és szórakoztatok 100 vendéget és utólag azt mondják, ja most ez grátisz volt.

Grátisz volt!

Az utolsó!

8 év volt.

8 gyönyörű szép év, amibe rengeteg öröm és boldogság, sok veríték hatalmas bulik, néhány barátság is belefért.

 

Szerző: Mókusélet  2016.09.08. 20:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4810416232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása