Hajnalban ébredtem és vártam....

.........vártam, hogy pittyen a telefonom.............hogy oda lesz írva, Boldog szülinapot, Baba!......de nem jött, és ez megint fájt. Rohadtul!

Reggel bevittem az MR cd-jét Évának, hogy meg tudja nézni.

Az Affideában-ahol az sürgős máj Mr-t kérték- szintén nem tudták megmondani, hogy mi az a májamon. Nem kizárt, hogy áttét.

Egy kibaszott hullámvasúton ülök.

Daganat.

Rossz indulatú

CT....nincs áttét.

CT....lehet, hogy mégis van.

Kell kemo.

Máj MR.....nem tudja mi az. Én meg hol reménykedem, hol összeomlok.

Tegnap egy ismerős onkológus megnézte az MR és CT leleteimet és azt mondta-30 év klinikai tapasztalattal a háta mögött-hogy nem áttét! Bőgtem, mint egy gyerek.

Közel 200 sms-t hívást és egyéb üzenetet kaptam egy csomó embertől, ami most nagyon jól esett a lelkemnek.

Délután Zember is telefonált, mintha csak reggel váltunk volna el. Beszélt az új telephelyről, Dézikéről, a főnökéről, de nem kérdezte, hogy van-e előre lépés.Én meg hallgattam és nem tudtam mit mondjak.

Később egy ismeretlen számról is hívtak. Egy idegen hang szólt bele.: az apád vagyok. Elkértem a számodat az öcsédtől és felhívtalak, mert 50 lettél.........és sírt.

Kevésbé drámai helyzetben az jutott volna eszembe, hogy Luke én vagyok az apád....mindezt fújtató rekedt hangon, de most ledöbbentem és sírni kezdtem.

27 éve nem beszéltünk.

Ez a karma, vagy a sors, hogy jelentkezett. Megbeszéltük, hogy találkozunk a hétvégén. Végződjön akárhogy is a beszélgetésünk majd, én le tudom ezt majd zárni...................végre!

Este a csajokkal beültünk a Maródiba, hogy mégiscsak megünnepeljük az 50 éves testem.

Csak nem hagyták, hogy ez az "ünnep" megemlékezés nélkül múljon el.

Kaptam tortát és egy Estée Lauder ajándék utalványt, amit majd beválthatok egy kényeztető kezelésre.

Lehet, hogy majd a kemó után fogom felhasználni, hogy rendbe hozza a bőröm.................annyira, de annyira jól esett!

Meggyújtották a gyertyát , én meg kívántam, míg fújtam.

Teljes szívemből kívántam...................a jövőt!

img_20190523_075349.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2019.05.27. 14:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7214842122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása