Fáj a lelkem, fáj a szivem, fáj az élet.

Fáj várakozni is, hogy hívjanak a műtét miatt.

Azt érzem, hogy cserben hagytak és én is magam.

Ma olvastam egy cikket arról, hogy ha nem szeretjük magunkat, ha mindig mindenkit magunk elé helyezünk, akkor a test jelez. Hát most jelzett basszus! ..............és én nem tudom, hogy tanulhatnám meg, hogy fontos vagyok, hogy szerethető vagyok, hogy értékes vagyok.

A nagy pofám mögé rejtem azt, aki a kagylóban ül, hogy ne is lássák.

Kell az a pszichológus!

Szerző: Mókusélet  2019.05.31. 12:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3914842124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása