Reggeli után után elindultunk gyalog az Al seef heritage village felé.

A gyönyörű városrész az óvárosban található. Mivel délelőtt értünk oda, csak elvétve volt nyitva egy egy bolt, kávézó egy sem. Tele van  elágazó apró sétáló utcákkal és bazárral. Érdemes úgy időzíteni, hogy délután, inkább este felé érjünk oda, ez nekünk kimaradt sajnos, de így is csoda hely!

A kávé és tea múzeum is a környéken található.

Abraval (vizitaxival) átmentünk a kanális másik oldára, ahol a fűszer illetve arany piac található. A vizitaxiban se korlát, se mntőmellény, igaz ezért az árért örültünk, hogy nem szivárog be a víz.

Ha voltál már Tunéziában vagy Egyiptomban a fűszer piacon, akkor mindent láttál, ezt nyugodtan ki hagyhatod.Szűk utcák mindenhol, két oldalon mindenféle fűszerek, szárított citromok meg egy csomó olyan dolog található, amiről fogalmam sincs micsoda.

Minden üzlet előtt kövek parázslanak és rajtuk különböző illó olajok meg fűszerkeverékek vannak, amitől az egész utcában isteni illat van.

Ahol vége a fűszer piacnak, ott kezdődik az arany piac.

Az az igazi full gagyi nagyon sárga aranyból van minden IS!

64 kilós gyűrű, mert megtehetik, női ruhák színaranyból.....és sehol egy biztonsági őr.

Mikor már kellően elfáradtunk, akkor beültünk egy kávézóba egy muffinra és egy kv-ra. A hely olyasmi, mint nálunk egy Starbuck, és 2 latte és 2 süti 70 dínár. Itthon mindenhol azt olvastuk, hogy így olcsó meg úgy olcsó.....hát nem tudom. 6000 ft 2 kávéért és 2 muffinért nem olcsó szerintem.

Innen metróval mentünk visszaa szállásra és taxival ki a kikötőbe.

Na ott aztán a fejetlenség netovábbja fogadott.

Azzal kezdték, hogy nem jó az otthoni teszt, fáradjunk teszteltetni. 300 AED kettőnknek. Hát köszi!

Utána már csak röpke 2 órát kellett sorba állnunk és fent voltunk a hajón.

Szerző: Mókusélet  2022.01.06. 11:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.