5. nap reggel AbuDhabiban kötött ki a hajó.

leszállás után taxiba vágtuk magunkat és irány a Sheikh Zayed Nagymecset. Talán ezt a kirándulást vártam a legjobban. Jól utána olvastam, ezért hosszú nadrág és hosszú ujjú ingben indultam el és ofkorsz kendőm is vot, mert mégiscsak egy szent helyre megyünk.

Már a kertje is lenyűgöző volt. Egy hatalmas látogatközponton keresztül lehet bejutni, ami a legmodernebb technikákkal volt felszerelve. kihelyezve több tablet, azon kell felregisztrálni, hogy be tudj lépni a mecsetbe.

20 méterenként őr állt és ha kilógott a hajam a kendő alól vagy a csuklóm az ing alól azonnal rám szólt. Azoknak, akik nem hoztak magukkal kendőt, vagy nem hosszú ruhában jöttek, venniük kellett egy földig érő burka szerű valamit 10 euróért. Botrányosan nézett ki!

Az épületet valami csoda!  1000 fehér márvánnyal és féldrágakövekkel borított oszlop szegélyezi, tetejét pedig 54 darab fehér márvánnyal díszített kupola fedi. Elképesztően impozáns és gazdagon díszített épület.

Itt található a világ legnagyobb, több millió Swarovski kristályból kirakott kristálycsillárja. Jól be is jelentkeztem beikének, hogy lássa, nem csak fülbevó készül a kristályokból :-)

Az egyik hatalmas teremben 5000 m2-es, egy darabban szőt perzsaszőnyeg van.

5.jpg

Ezek az arabok, rohadt gazdagok!

Kb. ezer darab képet csináltam, mert valami meseszép az egész és ez volt az utazásunk fénypontja.

Mikor végeztünk nekem természetesen pisilni kellett.

A wc az alagsorban egy hatalmas csupa márvány aulából nyilt. Jobbra nyílt a női ima szoba középen egy kör alakú lábmosó, ahol meg kell tisztítaniuk a lábukat, mielőtt elmennek imádkozni.

13b4947b4707e6351adcf1cddfac2858_1.jpg

 Elmentem a wc-re.....és basszus egy lyuk. Ugyan márványból, de lyuk.

Megpróbáltam úgy legugolni, hogy a hátul földig érő ruhám feltoltam, meg a kendőt is, a táska az oldalamon, a gatyám a bokámig letolva, a combom remeg a félig gugolástól.....szóval irányítani már nem tudtam. Konkrétan az egész gatya száram a szandálom lepisiltem.

Ott álltam, hogy most akkor hoy megyek ki a márvány és arany bizbaszok között lehugyozott gatyaszárral?

Kimentem és 3 imádkozásra készülő csodálkozó lábmosó között lemostam a szandálomat,  a gatyámat, megigazítottam a koronámat és elhagytam a helységet.

Innen egy jó sétára van az  Emirates Palace luxusszálloda. Szintén gyönyörű park és impozáns épület. mondtam Zembernek, hogy ha a fél veséjét is el kell adni én akkor is fogok itt egy aranyporos kávét inni.

A beléptetés olyan, mint egy reptéren. Digitális kapu, tegyél ki mindent a zsebedből a futószalagra, covid igazolvány.

Bent minden IS arany! Még az ásványvízben is arany pelyhek úszkálnak. A wc-ben nem ám papírtörló, hanem frottír kis törlők és a budi gombja is arany. Nem mertem levegőt venni, nehogy bepárásodjon! :-)

Minden vendég olyan elbánást kap, mintha Ő lenne a szaudi herceg. Jönnek, megkínálnak tradícionális arab kávéval, hozzák az öklömnyi datolyát, hogy kóstold meg és nem kell érte fogyasztanod, ha csak üldögélsz, vagy körül nézel, ez akkor is jár neked, a VENDÉGNEK.

Pesze mi kértünk egy capuccinót, zember meg valami pisztáciás aranypelyhes sütit. Ültünk ott a rohadt gazdagságban, hallgattuk ahogy egy hölgy gyönyörűen játszott a zongorán és csak élveztük.

received_437454417819108-collage.jpg

Mikor végeztünk, még egy hatalmasat sétáltunk a kertben és elindultunk az AbuDhabi Mall felé. Ez egy rohadt nagy pláza a szokásos diorgucci vonalon. Kicsit körülnéztünk, majd visszamentünk a hajóra. A következő napot a tengeren töltöttük. Így semmi mást nem csináltunk, mit napoztunk, ültünk a jakuzziban, ettünk és este a szokásos színházi előadást is megnéztük.

Ezeken a hajókon a színház elképesztő. Általában zenés, táncos darab van, gyönyörű ruhákban, elképesztő táncosokkal.nem lehet megúnni!

img_20211207_153102-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2022.01.15. 13:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6117708074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása