2021. októberében kértem időpontot mammográfiára a Szt. Imre Oktatókórházba.
2022. márciusára tudtak adni.
Első körben elfogadtam, de amikor felhívták a figyelmemet, hogy a kezemben lévő beutaló nem jó, mert az csak 3 hónapig érvényes, erősen berágtam.
Két dolgot tehetek:
A. Menjek vissza a nőgyógyászomhoz, újabb 20 000-ért, hogy írjon egy beutalót újra, de ne írjon rá dátumot, hogy ne járjon le.
B. kérjek az állami nőgyógyászatra időpontot, várjam ki a sort, hogy adjon egy beutalót az ottani orvos, amit vagy megtesz vagy nem.
Mindezt azért, mert az egészségügyben- ami mint tudjuk jól teljesít-  5 hónapra tudnak időpotot adni egy vizsgálatra, de a beutaló lejár 3 hónap alatt!
Megoldottam máshogy, mint már oly sokszor.
Tegnap levél érkezett Cili nénitől.
Mivel elmúltam 45- hajjaj rohadjon meg, már milyen régen- ezért várnak engem egy szűrővizsgálatra 2022.02.02-án 14: 24 percre.
1. ez hamarabb van, mint amire én kaptam időpontot októberben.......az hogy lehet?
2. ez az időpont tegnap volt, ahova így természetesen nem mentem el, tehát üresen állt a rendelő, a gép nem dolgozott, de esetleg valaki nem jutott időben vizsgálatra
Jól van ez így?
Szerző: Mókusélet  2022.02.03. 11:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7017120808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása