MINDENT!......ha van ismerettséged.

Lementem ugye az SZTK-ba, hogy nekem nagyon fáj a kezem. Az ortopédián nem fogadtak, de a sebész igen.

Be voltam szarva, hogy a volt szomszédom fog rendelni (masszív alkoholista, aki még Zembert is ki tudta hozni a sodrából úgy hogy pofán basszta) de szerencsére egy másik doki fogadott. Ez is 80 körüli, de legalább kedves bácsika volt.

Elküldött rtg-re (nincs eltörve) örülünk együtt. De szakadás még lehet......... izomban és szalagban is.

Szerinte VÁRJUNK. Ha 1 hét múlva sem tudom emelni, na majd akkopr elküld ultrahangra.

Mi van? 1 hétig várjak, addig fáj, plusz december 21 lesz, akkor már a fű sem nő.

Szerencsére a kolléganőm anyukája traumatológián dolgozik és elintézte, hogy ott megnézzenek.

Rtg, uh....és basszusz szakadás. izomban is szalagban is.

Menjek MR-re.

Fél napig telefonálgattam, de szereztem időpontot  vasárnap 15:40-re................................ööööööööööööööööö csak azt nem néztem, hogy 16 órakor  VB DÖNTŐ!

Zember nem volt boldog, de a Honvéd kórház aulájában tökéletesen jött a net, így az első 2 gól is megvolt, a szünetben meg hazaértünk.

Úgyhogy irány a gyógytorna.

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2023.01.03. 12:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4918006626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása