Idén valahogy semmi kedvem nem volt hozzá.Mondjuk ez olyan nagyon az ünnepet nem érdekelte, jött és kész.

Valószínű az sem sokat segített, hogy esett a hó s be kellett gyújtani a kandallóba, hogy ne fagyjak szarrá.

-28944_jpg-2023-04-06-12-31-28.jpg

Már évek óta nincs trakta.

Sonka/csülök, némi tojás, zöldségek oszt jóvan!..............öööö meg babka.

Mert babka az kell. Ugyan elmondtam, hogy 

A. vetettél velem kurva drágán házi kalácsot

B. van lefagyasztva bejgli

C. semmi szükaégünk rá, mert csak megesszük és baj van belőle

.....de Zember szerint gondoljuk át még egyszer és szerinte FELTÉTLEN SZÜKSÉGES sütni!

Idén megdobtam az ünnepet egy tormalevessel is. Ugyan senki nem evett belőle, mert a sonka annyira hívogató volt, de ma ezt ettem.

És jelentem isteni!

Pici vajon megpároltam a hagymát, majd rádobtam 2 db. kockára vágott krumplit, 3 evőlanál tormát és felöntöttem a sonka levével. Só nem kellett bele, de pici bors igen.

Mikor megfőtt, neki estem egy botmixerrel és nyakon öntöttem tejszínnel.

Pici sonka volt benne a betét.

Jóféle!

Szerző: Mókusélet  2023.04.11. 16:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6618100212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása