Most tesztelem.

5 féle bitang jó anyagot macsázok fel a képemre, hogy ne legyen száraz/foltos/hámló stb.

Voltam egy lézerklinikán, hogy megnézzék az arcomon a barna foltokat......de nem lehet hozzájuk nyúlni annyira mélyek.

Nem is csodálom!

Kiskormban álandóan qvarclámpa előtt álltam, mert azt hitték gyógymódnak a kórházban. Később a szoli volt a megoldás, így beszereztünk egy kis arcbarnító gépet és én azt tettem a hátamra, hasamra, ahol csúnya sebes volt.

Nyáron meg kihajtottak a napra. Fényvédelem?..............azt sem tudtuk mi az!

Kentük a kakaóvajat meg a bronzolajat eszetlenül.

Mára tiszta fénykárosodott a testem. Pár éve az arcomon is megjelent............a kemó amit kaptam fnyérzékenyít. Mondták és én kenem is rendületlenül az 50 faktoros fényvédőket, mégis kialakultak.

Lézer balázs azt mondta, hogy plasztikai sebész nyúlhatna az arcomhoz, de nagy a hegképződés kockázata.................szóval nem fog. Megdicsért, hogy szép állapotban van a bőröm, minimális az ereszkedés.

Hja vazze, kenem, kenem, kenem mindennel IS!

 

img_8685.jpg

Szerző: Mókusélet  2024.01.23. 13:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6718304979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása