Csak azért sem lencsefőzelék volt! De lencse kell, nehogy már ezen múljon a gazdagságom! Úgyhogy isteni vöröslencsés,kókusztejes currys krémlevest készítettem.
 
Nem is emlékszem mikor szilvesztereztem utoljára úgy, hogy csak 2-án du. értem haza.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nem baj, hogy vége a 2009-nek. Volt rengeteg jó benne, sok szép, de bánatból és fájdalomból is akadt. Néhány ember kisétált az életemből, vannak néhányan, akik jöttek és van olyan is akinek a hiányát még sokáig érezni fogom. Összességében nem baj, hogy vége. Remélem az idei egy picivel jobb lesz.
Éjfélkor nem fogadtam meg semmit. Csak álltam a mangóleves pezsgővel a kezemben és bőgtem. Aztán rájöttem, hogy amiket szeretnék, azt már megfogadtam régen, de nem jöttek be.
 
  1. leszokom az evésről ergó fogyok vagy 10 kilót
 2. növök 10 centit és akkor piros kis fürdőruhában fogok szaladgálni az óceánparton. Mondjuk útálok futni úgyhogy inkább majd csak sétálgatok és fürdök……..ha nincs arrafelé cápa.
 
Úgyhogy most semmilyen elvárásom nincs az idei évvel kapcsolatban. Ha jön aminek örülni lehet, megteszem, ha nem úgy is jó. Megpróbálom megfogadni, hogy rendfenntartó legyek és ne segélyszervezet és nem fogok görcsölni olyan dolgokon, amin nem tudok változtatni……………és ahogy Ani szokta nekem mondani, megpróbálom szeretni magam annyira, hogy ne helyezzek mindig mindenkit magam elé.
Szerző: Mókusélet  2010.01.04. 10:32 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr591644447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása