Most már tudom!
Évek óta bármikor meghallom ezt a számot……………. sírok. Mindig valahogy az elmúlás jut róla eszembe………………és egy kép lebeg a szemem előtt, tenger, pálmafák.
Kicsinek többször elmondtam, hogy ha meghalok, hamvasszon el engem.
Nekem senki ne járjon ki a síromhoz zokogni! Hamvasszon el,  szórjon el egy tengerbe és közben ez a szám szóljon:
 
 
Ilyesmit az ember nem mond akárkinek, futó kapcsolatoknak pláne nem. Annak mondja, akiről úgy gondolja, hogy ott lesz és az utolsó pillanatban is és fogja a kezét. Akinek a lábnyoma még ott lesz az övé mellet a homokban.
 
Halljátok csajok?!? Most Nektek mondom. Utoljára még csapjatok egy jó nagy bulit ! :-)
 
Péntek este meghalt Greene doktor a Vészhelyzetből. Láttam már vagy 6 éve ezt a részt.
Tudtam, hogy bőgni fogok és csak arra emlékeztem, hogy nagyon szépen van ábrázolva az elmúlás.
Feküdt Mark az ágyon az utolsó éjjelén és a lánya egy walkment rakott a fülére. ................és akkor megszólalt ez a szám és peregtek a képek. Szörfözött a parton, sétált a pálmafák alatt, a kórházban állt a folyosón. Néztem és zokogtam.
……….és most már tudom, honnan ez az érzés.
Szerző: Mókusélet  2010.01.11. 08:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr931662984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása