Azt hiszem visszabújtam a kagylócskámba.
Elfáradtam.
Én vagyok az, aki majd megoldja. Engem hív mindenki, ha baja van.
Közben meg sem kérdezik-vagy ha igen futólag „remélem jól vagy”-hogy velem mi van.
 
Beteg a gyerek, mit csináljak? Én persze mondom, legyen az éjjel 10 vagy délelőtt.
 
Az öcsém elveszítette a munkáját. Azonnal írt nekem egy sms-t. Én meg persze felhívtam és egész este rágódtam, hogy mi lesz. Hogy fogja a hitelét fizetni, miből fog fűteni stb. Ez az az öcsém, aki évek óta nem áll velem szóba, nem jön le anyuhoz karácsonyozni, nem köszönt fel a szülinapomon. De most írt. Mert én ugye majd megoldom. Anyu hívott, hogy segítsek. Én meg megígértem persze.
 
Aztán itt van anyu betegsége. Megint ideges, napok óta nem alszik, mert mennünk kell a Kékgolyóba jövő héten. Én meg piszkálom, hogy magas a cukra, menjünk vizsgáltassuk ki azt is, de megint halogatja.
Közben intézzem az ügyvédet, mert ők ezt nem tudják. Rendbe kéne tenni végre a lakáskérdést.
 
Vasárnap Zsuzsi rosszul lett, 20 feletti a cukra. Orvos, rohangálás. Egyszem gyereke messze, de nem baj itt vagyok én, majd én segítek.
 
Kicsinek megműtik a lábát. Nem kéne, hogy érdekeljen, de akkor is foglalkoztat. Mert hát mégiscsak egy műtét.Nem fog tudni lábra állni egy ideig.
 
Közben én meg egyedül küzdök a problémákkal.
Mert hogy én ki a fenének panaszkodjam el, hogy hetek óta nem alszom, mert fáj a lábam? Hogy meg kéne műteni az arcomat-amitől eleve be vagyok szarva, mert hát mégiscsak az arcom, de nem merem rászánni magam. Hogy hónapok óta rettegek a fogam miatt, mert hol fáj hol nem és kezelgetem az állkapocsgyulladásom.
Hogy lassan mennem kell a mammográfiára, hogy megnézzék a csomót a mellemben.
Hogy beázott a konyhám és festetnem kell.
Hogy összetörték a kocsimat és meg kell csináltatni.
De én erős vagyok!
Én megcsinálom egyedül. Engem nem kell támogatni. Nem kell fogni a kezem!
 
Egyszer voltam gyenge. Egyetlen egyszer!...........és mi lett a vége?
 
Úgyhogy visszabújtam a kagylómba és magamra húztam a fedelet. Jó szorosan. Hogy senki ne férjen a résbe. Nem engedek be senkit és én sem megyek ki.
Minek?
Hogy bántsanak?
Hogy összetörjék megint a szívem?
Pedig van aki feszegeti....de nem hagyom. Nem lenne tisztességes.
 
 
 
 

 

Szerző: Mókusélet  2010.02.04. 08:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr191728519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.02.09. 16:57:01

Tudom, hogy nem énrám vágysz és én nem vagyok elég, talán sokszor érdemben segíteni sem tudok, de itt vagyok és rám számíthatsz. Felhívhatsz, hogy együtt sírjunk, vagy együtt röhögjünk kínunkban. Hozzám mindig jöhetsz, akár aludni, akárcsak dumálni.
Márcsak azt áruld el, hogy mit kell az arcodon megműteni. Erről még nem is hallottam. Épp ma mondtam neked, hogy míly gyönyörű az arcod, kisimult, ránctalan. Tehát, mi van???

Mókusélet 2010.02.10. 07:57:28

:-) kösziiiiiii.
Az arcomon vannak ezek az anyajegyhez hasonlító valamik, amik nem azok. Voltam melanoma szűrésen és azt mondták, hogy nincs velük gáz, de 2-őt(és a hátamon is egyet) a biztonság kedvéért le kéne szedetni. Ennyi.
süti beállítások módosítása