Ma van a BÁBÁK világnapja.

Rég volt.......35 éve.

Arra emlékszem, hogy álltunk apuval a kórház folyosón, egy nagy üvegablak mögött. Vártunk. Egyszer csak jött egy néni, fehér ruhában, a karján ott feküdt pólyában a Kisöcsém. El voltam bűvölve! Ott álltam, bámultam befelé az ablakon és azt éreztem: Én is EZT akarom. Gyerekmutogató leszek!

15 év múlva kaptam kézhez SOTÉ-n kiállított bába oklevelem. Emlékszem, mikor az első szülést kisértem időm sem volt felfogni, annyira gyorsan zajlott. 2 perc múlva már ott kiabált egy új kis élet. Boldog voltam, büszke hisz mindig ezt akartam!

10 hosszú, néha nagyon nehéz, de gyönyörű évet dolgoztam bábaként. 16 éve mást csinálok. Elsodort az élet.................de néha még mindig álmodom róla.

Szerző: Mókusélet  2010.05.05. 11:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr421976163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása