Nem emlékszem, hogy mikor voltam ennyire kétségbeesett és meggyötört.

Gyakorlatilag 2,5 napig zokogtam. Sírtam ha felébredtem, ha tükörbe néztem és elkapott a konditeremben is.

Öregszem.

Idén 55 leszek. Szerintem nekem ez a forduló. Az 50-nél nem volt időm kétségbe esni, akkor más volt a prior.

55....utána közelebb leszek a 60-hoz.

Elengedtem már, hogy lefogyok, bár kűzdök, mint disznó a jégen. Próbálom az arcom karbantartani,hogy ne essen le a térdemig, minden szart rákenek (most épp Loli lazacspermás krémet javasolt :-) ).

Erre hagyok időt.

LAZAC SPERMÁS KRÉM vazze. Annyira szeretném tudni, hogy ki és milyen alkalmmal jött rá, hogy lassítja az öregedést.

7 hónapja növesztem a hajam, mert ezt szeretném.

img_8792.PNG

Végre mindenhol elég hosszú, oldalt már a fülem közepéig ért.

Igazából már decemberben sem voltam megelégedve a fodrásszal, de aki ajánlotta azt, mondta, hogy adjak még egy esélyt. Nem kellett volna!

Még sosem történt velem olyan, hogy eg fodrász teljesen figyelmen kívül hagyta a kérésemet és vágott valamit. Konkrétan a 0-ás géppel nyírta körbe a fejem. A megdöbbenéstől nem jutottam szóhoz!

Látta ő is és megpróbált korrigálni, de már nem lehetett. Mikor kész lett, csak annyit tudtam kinyögni, hogy így biztos nem marad. Akkor kellett volna jelenetet rendezni. Kiakadni, kiabálni, hogy mit képzel.....de nem tettem.

Csak néztem bénultan a tükörképem.

Elkezdte felnyírni a másik oldalt is. Kész van. Olyan, amilyen, persze nem egyforma, mert ezt sem tudta megugrani a MESTERFODRÁSZ.

3 napig sírtam......zokogtam.

Nem elég, hogy öreg vagyok és kövér, most még csúnya kopasz is. A fejbőröm sebes, ami kilátszik, hisz nincs rajta haj. Undorodom magamtól....és ha én így érzek, mit gondolnak mások? Akik mellettem állnak a metrón vagy a villamoson? Bekentem diprosaliccal, csak azt értem el, hogy vörösek lettek a sebek.

Több havi hajnövesztésem ment a kukába. Újabb 1 év, mire eljutok oda, ahonnan indultam. Ráadásul mivel ennyire rövidés szarul vágta le, mikor majd nőni kezd, az lesz az igazi szenvedés. 

423454390_924578775507245_3299165421113044853_n.jpg

Szerző: Mókusélet  2024.02.12. 11:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1318319237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása