Fáj a lábam.
Nem nagyon és csak akkor, ha pihenek.
Első körben úgy döntöttem, hogy ízület lesz az! Vettem szépen horror árban valami porcerősítőt. Bazi nagy kapszulaszerű izé,mikor eszembe jutott megettem és vártam a csodát!
Az meg nem jött.
 
Másodszor: elsírtam a bánatom az üzemorvosnak. Felírt valamit szintén ízületre. Esténként bevettem egyet…..nehogymár 2* szedjek gyógyszert!
 
Aztán eljött az a pont, mikor már kezdett idegesíteni,hogy nem alszom végig egy éjszakát,mert fáj.
Tegnap megjelentem a háziorvosomnál. Örült nekem! Nem látott 10 éve! :-)
Rám küldték a sugarat jobbról, aztán balról is, majd a gerincem következett.
Az van, hogy nyitott gerinccel születtem, a csípőm el van tolódva jobbra +megcsavarodva és a résnyi helyen sérv. HURRÁ!
Rögtön elkezdte, hogy aszongya:gyógytorna, reumán kezelés.
Itt mondtam: ÁLlJ!  Nekem erre nincs időm, alternatív lehetőség?
Vigyorgott ,majd közölte jóga, gerinc torna. Felírt mindenféle biz-baszt azt kell szednem 2 hétig. Még nem felejtettem el! :-)
 
Ahogy kijöttem felhívtam anyut, leordítottam a fejét, hogy jó lenne ha már valami jót is örökölnék, némi kp-t vagy ingatlant mert a tököm tele, hogy a bőrbaj is nekem van most meg ez is.
Erre azt mondta, hogy jól van kislányom, majd igyekszem.
 
Szerző: Mókusélet  2010.06.03. 12:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr542053244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása